نجات کودکِ گروگان بعد ۶روز از قعر چاه به روایت تسنیم/ این گروگانِ ۶ساله با تلاش پلیس کرمان به آغوش خانواده بازگشت + فیلم

گروه استان‌ها ــ با تلاش پلیس استان کرمان، کودک ۶ساله ربوده‌شده پس از ۶روز از قعر چاه، سالم نجات یافته و به آغوش خانواده بازگشت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، با تلاش پلیس استان کرمان پسر بچه ۶ ساله ربوده شده پس از ۶ روز از عمق چاه و از […]

گروه استان‌ها ــ با تلاش پلیس استان کرمان، کودک ۶ساله ربوده‌شده پس از ۶روز از قعر چاه، سالم نجات یافته و به آغوش خانواده بازگشت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، با تلاش پلیس استان کرمان پسر بچه ۶ ساله ربوده شده پس از ۶ روز از عمق چاه و از مرگ حتمی نجات یافته و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر با بیان اینکه “یک کودک ۶ ساله که پس از ربوده شدن بیش از ۶ روز درون یک چاه انداخته شده بود در عملیات شبانه پلیس از مرگ حتمی نجات یافت” اظهار داشت: بیست و هشتم بهمن ماه گم‌شدن پسر بچه ۶ ساله در یکی از خیابان‌های شهر کرمان به پلیس ۱۱۰ گزارش شد که تحقیقات اولیه پلیس حاکی از وقوع کودک ربایی داشت و در این ارتباط بلافاصله پیجویی‌های بعدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این ارتباط ماموران پلیس آگاهی با انجام پیجویی‌های پلیسی و کار اطلاعاتی هویت فردی که اقدام به ربودن این کودک کرده بود را شناسایی و وی را ضمن هماهنگی قضائی در مخفیگاهش واقع در یکی از شهرستان‌های شمالی استان دستگیر کردند که این متهم در بازجویی‌های اولیه به ربودن این کودک از خیابان و سپس انداختن او در یک چاه در محدوده شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در ادامه به رغم اینکه احتمال می‌رفت کودک ربوده شده فوت شده باشد ماموران پلیس آگاهی بلادرنگ و بدون فوت وقت حوالی ساعت یک بامداد به همراه تیمی از آتش نشانی عازم منطقه شدند و پس از ساعاتی جست و جو در محدوده باغات پسته، چاه مورد نظر را پیدا کردند و متوجه شدند این کودک درون چاه زنده است.

نجات معجزه آسای پسربچه ربوده شده از چاه ۴۰ متری؛ آدم ربا دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان کرمان: پلیس با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند با اقتدار برخورد می‌کند
فرمانده انتظامی استان کرمان: کویر را گورستان اشرار و قاچاقچیان مسلح می‌کنیم

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس و آتش نشانی این کودک را از درون چاه خارج کرده و تیم اورژانس حاضر در محل هم اقدامات پزشکی اولیه را به انجام رساند که بحمدالله این کودک جراحت و آسیب دیدگی خاصی نداشت و در ادامه ضمن اطلاع به والدینش به بیمارستان منتقل شد.

سردار ناظری ضمن قدردانی از همکاری خوب آتش نشانی و اورژانس به سبب همراهی با پلیس در این عملیات شبانه و نجات بخش تصریح کرد:  متهم مرتبط با این کودک ربایی که فردی غیر بومی است و در حوزه سرقت و کلاهبرداری نیز سوابق و پرونده‌هایی دارد به مراجع قضائی معرفی شد.

استان کرمان , فیلم ,

انتهای پیام/۵۱۱/س




نجات کودکِ گروگان بعد ۶روز از قعر چاه به روایت تسنیم/ این گروگانِ ۶ساله با تلاش پلیس کرمان به آغوش خانواده بازگشت + فیلم

منبع: تسنــیم
? نجات کودکِ گروگان بعد ۶روز از قعر چاه به روایت تسنیم/ این گروگانِ ۶ساله با تلاش پلیس کرمان به آغوش خانواده بازگشت + فیلم