نبود زیرساخت‌های فرهنگی هنری در جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: یکی از مشکلات مهم در شهرستان‌های جنوبی کرمان، نبود زیرساخت‌های فرهنگی و هنری‌ست. به گزارش فت فتو از فاریاب، بهرام مسلمی‌مهنی امروز در حاشیه برپایی میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان در این شهرستان از ثبت ۱۷ موسسه فرهنگی هنری و قرآنی در […]


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: یکی از مشکلات مهم در شهرستان‌های جنوبی کرمان، نبود زیرساخت‌های فرهنگی و هنری‌ست.

به گزارش فت فتو از فاریاب، بهرام مسلمی‌مهنی امروز در حاشیه برپایی میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان در این شهرستان از ثبت ۱۷ موسسه فرهنگی هنری و قرآنی در فاریاب خبرداد. 

وی ادامه داد: برای سهولت در کار هنرمندان میز خدمت را همراه با مسوولان به فاریاب آوردیم تا بخشی از مشکلات جوانان و هنرمندان این شهرستان برطرف شود.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: شش موسسه فرهنگی، چهار موسسه هنری و سه موسسه قرآنی در فاریاب ثبت و آماده خدمت‌رسانی است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل شهرستان‌های جنوبی نبود زیرساخت فرهنگی و هنری‌ست که با بردن میز خدمت به شهرستان‌ها زحمت هنرمندان کم شده و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب





نبود زیرساخت‌های فرهنگی هنری در جنوب کرمان

منبع: فــارس
? نبود زیرساخت‌های فرهنگی هنری در جنوب کرمان