ناوگان فرسوده حمل‌ونقل عمومی کرمان و گلایه‌هایی که هر روز بیشتر می‌شود

فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمان صدای اعتراض بسیاری از مردم را درآورده است، در این ارتباط، مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان توضیحاتی را ارائه کرد. نذیر کرمان کرمان – مهدیه طاهری‌مقدر: در این روزهای سرد زمستانی انگار برخی از اتوبوس‌های شهر کرمان حال خوبی ندارند و این را می‌توان از روغن‌های […]


فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمان صدای اعتراض بسیاری از مردم را درآورده است، در این ارتباط، مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

نذیر کرمان کرمان – مهدیه طاهری‌مقدر: در این روزهای سرد زمستانی انگار برخی از اتوبوس‌های شهر کرمان حال خوبی ندارند و این را می‌توان از روغن‌های ریخته بر زمین در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس مثل پارک ریاضیات و یا صدای زیاد اتوبوس‌ها به خوبی متوجه شد.

مردمی که از حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند از این ناوگان فرسوده گله دارند که ای کاش شهرداری توجه بیشتری به این غول‌های پر سر و صدای خیابان‌ها می‌کرد و به وضعیت اتوبوس‌ها رسیدگی‌ داشت.

در ماه‌های آینده تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود

محمدباقر سلطانی در گفت‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به اینکه در ۵ ماه اخیر ۲۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان شده است، اظهار داشت: این تعداد شامل ۷ دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر و ۱۳ دستگاه اتوبوس بازسازی شده است.

مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان اضافه کرد: این اتوبوس‌ها به خطوطی که تک دستگاه بوده و یا با حجم زیاد مسافر رو‌به‌رو بوند، اضافه شدند، به طور مثال می‌توان به مسیر میدان شهدا به آزادی، دانشگاه الزهرا و شهرک اکباتان اشاره کرد.

وی با اشاره به این که در ماه‌های آینده نیز تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود، اذعان کرد: در تلاش هستیم که تعداد اتوبوس‌های کرمان را افزایش دهیم که در این راستا گام‌های بزرگی برداشته‌ و به دنبال آن هستیم که استقبال مردم از حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهیم.

سلطانی عنوان کرد:  استفاده از اتوبوس برای شهر آثار مثبتی چون کاهش آلودگی هوا و ترافیک را در پی دارد، قیمت آن هم مناسب‌تر است و می‌تواند مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

 وی ادامه داد: دیدگاه شهرداری بر افزایش استفاده‌ مردم از اتوبوس‌های مناسب و با کیفیت است و در تلاش هستیم که سطح کیفی و کمی اتوبوس‌ها را افزایش دهیم تا رضایت شهروندان حاصل شود.

سلطانی در خصوص ایجاد خطوط بی‌آرتی در مسیر حمل‌ونقل میدان شهدا به آزادی، خاطرنشان کرد: در حال پیگیری طرح جامع ترافیک هستیم و به محض اتمام این طرح و به دست آوردن نتایج لازم خطوط بی‌آرتی در دیگر مسیرها را راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش فارس: امیدواریم شهرداری کرمان در جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تلاش بیشتری داشته باشد تا مردم بتوانند بیش از گذشته از  این خطوط استفاده کنند.

پایان پیام/۸۰۰۶۶/ش





ناوگان فرسوده حمل‌ونقل عمومی کرمان و گلایه‌هایی که هر روز بیشتر می‌شود

منبع: فــارس
? ناوگان فرسوده حمل‌ونقل عمومی کرمان و گلایه‌هایی که هر روز بیشتر می‌شود