نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود بدانند

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند. محمود عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هیچ مصلحتی […]


رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند.

محمود عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست اعضای هیأت باز‌رسی انتخابات در کنار عوامل نظارت و اجرایی تلاش می‌کنند که همانند سنوات گذشته،  انتخاباتی سالم و به‌دور از هر گونه حاشیه برگزار و مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای دشمنان را ناامید کنند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات ادامه داد: انتخابات برای دوستداران جهموری اسلامی ایران که دل به انقلاب، ولایت و رهبری بسته‌اند مهم و مایه امید است.

عرب‌پور بیان داشت: دشمنان با القاء ناامیدی و مخفی نمودن دستاوردهای جمهوری اسلامی به دنبال حضور حدأقلی مردم هستند اما مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی همان‌گونه که در زمان‌های حساس در صحنه حاضر شدند امسال هم در ۱۱ اسفندماه حضوری باشکوه و دشمن‌شکن را در پای صندوق‌های رأی به ارمغان خواهند آورد.

وی تاکید کرد: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحر بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است و حضور در انتخابات سنگر حفظ جمهوری اسلامی است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان افزود: به دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم راهبرد انتخابات همان راهبرد مد نظر رهبر فرزانه و انقلاب یعنی برگزاری انتخابات در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده مردم است.

وی ادامه داد: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند و با رعایت قانون و اصول انتخاباتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

عرب پور ابراز داشت: مردم شهرستان در صورت مشاهد هرگونه تخلفی مراتب را با شماره تلفن ۳۳۴۹۲۵۵۱ دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان در میان و یا حضوری به فرمانداری مراجعه کنند.

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ / ش





نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود بدانند

منبع: فــارس
? نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود بدانند