نارضایتی ربیعی بابت از دست دادن امتیاز مقابل فولاد

سرمربی مس رفسنجان از نتیجه تیمش مقابل فولاد ناراضی است. به گزارش فت فتو، مس رفسنجان و فولاد امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به […]

سرمربی مس رفسنجان از نتیجه تیمش مقابل فولاد ناراضی است.

به گزارش فت فتو، مس رفسنجان و فولاد امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم فولاد خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودم هم خدا قوت می‌گویم. بازی با توجه به شرایطی که داشت در نیمه اول در اختیار ما بود و به نظرم در این نیمه باید به دو گل می‌رسیدیم. در نیمه دوم هم بازی تحت کنترل ما بود ولی با وجود به تاکید ما به بازیکنان درباره نقطه قوت فولاد در ضربات ایستگاهی، متاسفانه در دقیقه ۷۰ اسیر یک ضربه کرنر شدیم در حالی که تا قبل از ما بازی در اختیار ما بود.

او افزود: بعد از آن با تغییراتی که داشتیم، رو به جلوتر عمل کردیم اما در ادامه غفلت کردیم و به حریف پنالتی دادیم. بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم و بابت از دست دادن سه امتیاز ناراحت هستم. باتوجه به تاکید ما روی نقطه قوت فولاد، انتظار داشتم بازیکنان با تمرکز بهتری در ضربه کرنر عمل کنند. باوجود این که به تیم حریف موقعیت کمی دادیم اما سخت جریمه شدیم. بازی‌ای که می‌توانستیم ببریم را با توجه به پنالتی‌ای که دادیم، نزدیک بود ببازیم.

سرمربی مس گفت: همین که توانستیم فاصله‌مان را با فولاد حفظ کنیم، خوب است. آن‌ها در نیمه دوم بهتر شده‌اند و تیم خوش‌مهره‌ای برای ایران و حتی آسیا هستند. ما از الان باید خودمان را برای بازی بعدی‌مان مقابل آلومینیوم آماده کنیم.

ربیعی در پایان درباره عملکرد داور و صحنه‌ای که نکونام اعتقاد به پنالتی داشت، توضیح داد: فکر کنم منظور آقای نکونام روی توپ پشت دفاع ما بود که من نسبت به او به صحنه نزدیک‌تر بودم. هفته گذشته هم یک داور جوان سوت زد که بسیار خوب بود. امروز هم آقای وفاپیشه کم نقص سوت زد ولی به هر حال به نظر آقای نکونام احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام




نارضایتی ربیعی بابت از دست دادن امتیاز مقابل فولاد

منبع: ایـسنا
? نارضایتی ربیعی بابت از دست دادن امتیاز مقابل فولاد