نارضایتی از نظام اداری بالاست

کرمان – استاندار کرمان گفت: نارضایتی از نظام اداری ما بالاست و یکی از نارضایتی‌های اصلی مردم از دستگاه‌های اداری مربوط به استعلامات است. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار کرمان و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار […]

کرمان – استاندار کرمان گفت: نارضایتی از نظام اداری ما بالاست و یکی از نارضایتی‌های اصلی مردم از دستگاه‌های اداری مربوط به استعلامات است.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار کرمان و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و دو دستور کار بررسی وضعیت استعلامات بین دستگاهی استان و بخشنامه جشنواره شهید رجایی در سال جاری و تعیین شاخص‌های استانی در راستای نحوه ارزیابی دستگاه‌ها و ادارات دولتی ارائه شد.

استاندار کرمان در این نشست به جایگاه مهم و قانونی شورای راهبری توسعه استان پرداخت و توانایی حل و فصل بسیاری از مشکلات اداری را در زیرمجموعه این شورا را یادآور شد.

علی زینی‌وند همچنین عنوان کرد: نارضایتی از نظام اداری ما بالاست و یکی از نارضایتی‌های اصلی مردم از دستگاه‌های اداری مربوط به استعلامات است.

استاندار کرمان ادامه داد: دوره استعلام فیزیکی گذشته است، زیرساخت‌های ما به اندازه‌ای فراهم هست که دستگاه‌ها با برگه و کاغذ استعلام‌ها را دریافت نکنند.

وی با بیان اینکه کرونا فرصتی داد که دستگاه‌ها خودشان را به روز کنند اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیکی ملاک ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی خواهد بود.

زینی‌وند بر توسعه زیرساخت‌ها در نظام استعلامات و اصلاح فرآیندهای اداری تاکید کرد و ابراز داشت: در انتخابات ۱۴۰۰ طی یک روز سیستم الکترونیکی در استان و کشور ایجاد و میلیون‌ها نفر استعلام گرفته شد.

استاندار کرمان تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی براساس برنامه زمانبندی پیگیری می‌شود و بحث کنترل و اعلام رضایتمندی مردم به ویژه در حوزه مراکز درمانی می‌تواند در جشنواره شهیدرجایی استان کرمان به عنوان شاخص در نظر گرفته شود و در راستای مقابله با کرونا نیز باید فرهنگسازی کنیم که مابقی دستگاه‌ها به کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی بیایند.

در این نشست از کتاب خدمات قابل ارائه دستگاه‌های اجرایی استان و هدفگذاری سال ۱۴۰۰ رونمایی شد.

این کتاب توسط معاونت توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه گردیده و کلیه خدمات قابل ارائه توسط دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک در کتاب ثبت شده است.

کد خبر ۵۲۷۶۳۵۰



منبع:مــهر
? نارضایتی از نظام اداری بالاست