میزان درآمدهای شهرداری‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا می‌کند/ساماندهی حاشیه شهر، یکی از مسایل بسیار مهم در شهر کرمان است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای این قانون از دو ماه آینده، میزان درآمدهای شهرداری‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا می‌کند. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا پورابراهیمی، در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای این قانون از دو ماه آینده، میزان درآمدهای شهرداری‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا پورابراهیمی، در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و اعضای دوره پیشین شورا، فرماندار کرمان، شهردار کرمان، شهردار سابق، جمعی از مدیران استانی و شهری و جمعی از اهالی محله در مسجد ابوالفضل علیه‌السلام شهرک قمر بنی‌هاشم برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات شهردار و شورای شهر در دورۀ پیش و خوش‌آمد به تیم جدید مدیریت شهری، بیان کرد: از شهرداران گذشته به‌ویژه مهندس عالم‌زاده تشکر می‌کنم که با جدیت، پیگیر موضوعات کلان مرتبط با کرمان در کمیسیون اقتصادی مجلس بودند و اقدامات خوبی ازجمله تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده که از محورهای مهم تصمیم‌گیری در حوزۀ شهرداری‌هاست، با همراهی و پیگیری افرادی همچون مهران عالم‌زاده محقق شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اجرای این قانون از دو ماه آینده، میزان درآمدهای شهرداری‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا می‌کند.

پورابراهیمی بیان کرد: ساماندهی حاشیه شهر، یکی از مسایل بسیار مهم در شهر کرمان است و به همین منظور، طرحی را با شهردار جدید کرمان پیگیری کردیم که از محلۀ صنعتی شروع خواهد شد که طرح بسیار جامعی است و نقش شهرداری در آن بسیار پررنگ است و بخشی از اعتبارات حوزۀ ساماندهی شهری، به این سمت گسیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسایل مهم شهر کرمان که پیگیر آن هستیم، اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است که هم منابع شهر را تأمین می‌کند و هم از این طریق می‌توانیم تحول ایجاد کرده و خدمات گسترده‌تری ارائه دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در همین راستا از شهرداری و اعضای شورا تقاضا داریم در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی که هم خدمت ارائه می‌کنند و هم اشتغال‌زا و درآمدزا هستند، اقدام کنند و همچنین دلایل توقف طرح‌های این‌چنینی که در سال‌های گذشته آغاز شده اما به دلایل مختلف، متوقف شده را بررسی و اعلام کنند.




میزان درآمدهای شهرداری‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا می‌کند/ساماندهی حاشیه شهر، یکی از مسایل بسیار مهم در شهر کرمان است

منبع:بــرنا
?
میزان درآمدهای شهرداری‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا می‌کند/ساماندهی حاشیه شهر، یکی از مسایل بسیار مهم در شهر کرمان است