میزان اشتغال امروز کرمان، محصول نگاه مدیران استان در گذشته

فت فتو/کرمان به اعتقاد نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، میزان اشتغال امروز استان محصول نگاه مدیران استان در گذشته است و این نگاه های نامتوازن و ناعادلانه باعث مهاجرت مستمر و بی رویه از سه شهرستان ارزوئیه، بافت و رابر شده است. صمداله محمدی ظهر امروز ۱۹ شهریورماه در جلسه […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، میزان اشتغال امروز استان محصول نگاه مدیران استان در گذشته است و این نگاه های نامتوازن و ناعادلانه باعث مهاجرت مستمر و بی رویه از سه شهرستان ارزوئیه، بافت و رابر شده است.

صمداله محمدی ظهر امروز ۱۹ شهریورماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته در حوزه انتخابیه بافت، ارزوئیه و رابر؛ بیشترین مراجعات مردمی به سمت کمیته امداد است که شاید یکی از دلایل آن جذب منابع و تزریق آن به جامعه است.

او ادامه می دهد: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر جوان جویای کار در استان چشمشان به اعضای کمیته اشتغال است و برخی معتقدند که تعهد اشتغال استان(حدود ۶۰ هزار تعهد اشتغال استان) را باید کاهش دهیم اما بنده مخالف این موضوع هستم و خودمان هم می دانیم که آمار بیکاری استان درست نیست و قطعا بیش از دو برابر اعداد اعلامی بیکار در استان داریم.

به اعتقاد نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، میزان اشتغال امروز استان محصول نگاه مدیران استان در گذشته است و این نگاه های نامتوازن و ناعادلانه باعث مهاجرت مستمر و بی رویه از سه شهرستان ارزوئیه، بافت و رابر شده است.

او با اعلام این مطلب که شهرستان های بافت، ارزوئیه و رابر پایلوت اشتغال کشور شده اند، در ادامه اظهار کرد: دو ماه از این موضوع می گذرد و انتظار داریم متولیان اشتغال استان، اتاق فکری در این زمینه تشکیل داده و براساس مزیت ها و آمایش سرزمین شغل تعریف کنند.

محمدی در پایان تاکید کرد: سه سال پیگیر راه اندازی گاوداری سه هزار راسی گاو مولد در حوزه انتخابیه بافت، رابر و اروزئیه بودیم که حداقل برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می کند . انتظار داریم که این موضوع هرچه سریعتر حل و فصل شده و کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

انتهای پیام




میزان اشتغال امروز کرمان، محصول نگاه مدیران استان در گذشته

منبع: ایـسنا
? میزان اشتغال امروز کرمان، محصول نگاه مدیران استان در گذشته