مکتب شهید سلیمانی در راستای مکتب امام خمینی(ره) است

کرمان- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان مکتب شهید سلیمانی را در راستای مکتب امام خمینی (ره) و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست. به گزارش نذیر کرمان، در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، کاروان زیارتی اقشار مختلف مردم کرمان به مقصد حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، از جوار گلزار شهدای […]

کرمان- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان مکتب شهید سلیمانی را در راستای مکتب امام خمینی (ره) و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست.

به گزارش نذیر کرمان، در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، کاروان زیارتی اقشار مختلف مردم کرمان به مقصد حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، از جوار گلزار شهدای کرمان و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان بدرقه شدند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) نه تنها ایران بلکه اسلام را زنده کرد.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داد و موجب انتقال این مکتب به سراسر جهان شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، مکتب شهید سلیمانی را در راستای مکتب امام خمینی (ره) و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست و افزود: تمام مسلمانان جهان، انقلاب جمهوری اسلامی ایران را با نام امام خمینی (ره) می‌شناسند.

حجت‌الاسلام علیدادی تصریح کرد: همه ما ایرانیان و جهان اسلام مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستیم، لذا هر ساله این توفیق نصیب می‌شود که تعدادی از افراد به نمایندگی از مردم در این مراسم شرکت و از بیانات رهبر معظم انقلاب بهره‌مند می‌شوند.

وی با تشکر از استاندار کرمان، بسیج و همه افرادی که در این برنامه مشارکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: درخواست و تقاضا برای شرکت در مراسم ارتحال امام و حرم مطهر بسیار زیاد بوده است، لذا تقاضا دارم به این مسئله نیز توجه شود.

گفتنی است، ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف استان کرمان در قالب ۷۷ دستگاه اتوبوس و با همکاری سپاه ثارالله و استانداری کرمان جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عازم می‌شوند.

کد خبر ۵۸۰۱۷۵۷




مکتب شهید سلیمانی در راستای مکتب امام خمینی(ره) است

منبع: مــهر
? مکتب شهید سلیمانی در راستای مکتب امام خمینی(ره) است