مکتب سلیمانی باید در جامعه نهادینه شود

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید مکتب سلیمانی در جامعه ترویج شود گفت: همه ارکان جامعه برای اشاعه این مکتب تلاش کنند. حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه توجه مردم کشورهای جبهه مقاومت نشان دهنده جایگاه ویژه تفکر شهید سلیمانی در کشورهای مسلمان […]

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید مکتب سلیمانی در جامعه ترویج شود گفت: همه ارکان جامعه برای اشاعه این مکتب تلاش کنند.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه توجه مردم کشورهای جبهه مقاومت نشان دهنده جایگاه ویژه تفکر شهید سلیمانی در کشورهای مسلمان است گفت: وقتی کاری با اعتقاد و برای مردم انجام شود بر دل مردم می‌نشیند و باعث می‌شود یک نفر از هزاران کیلومتر دور تر برای زیارت مرقد شهید سلیمانی به کرمان سفر کند.

وی ساده زیستی، ولایتمداری و کار برای رضای خدا و مردم را از مهمترین خصوصیات شهید سلیمانی دانست و گفت: وقتی مردم این رفتار را می‌بینند شیفته شخصیت و منش وی می‌شوند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی گفت: باید ابعاد مختلف مسائل مطرح شده در وصیت نامه این شهید بزرگوار برای جوانان و مردم تشریح شود تا تفکر و راه شهید ادامه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مدیرانی با تفکر شهید سلیمانی باید در جامعه پرورش دهیم و برنامه ریزی مدیران در همه موارد بر مبنای تفکر خدمت به مردم و ولایتمداری باشد.

کد خبر ۵۳۸۵۱۵۳




مکتب سلیمانی باید در جامعه نهادینه شود

منبع: مــهر
? مکتب سلیمانی باید در جامعه نهادینه شود