مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب عاشورا

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همان مکتب امام حسین (ع) و ادامه دهنده ان است. به گزارش فت فتو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حسینیه ثارالله کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی قبل از آنکه پاسدار بزرگی برای ملت ایران و انقلاب باشد […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همان مکتب امام حسین (ع) و ادامه دهنده ان است.

به گزارش فت فتو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حسینیه ثارالله کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی قبل از آنکه پاسدار بزرگی برای ملت ایران و انقلاب باشد پاسدار و پاسبان خودش بود و از خود، تمام اعضا و جوارح خود پاسبانی و پاسداری می‌کرد گفت: حاج قاسم یک درون رزمی قوی داشته، خدا ترس بود و این ویژگی بزرگ او سبب شد تا برون رزم قوی داشته باشد و مرد بزرگی در میدان باشد.

سردار معروفی با بیان اینکه شهید سلیمانی، چون از خدا می‌ترسید و از غیر خدا نمی‌ترسید و به فرموده امام خود در دهان شیر می‌رفت افزود: این مرد بزرگ در دوران چهل ساله ماموریت‌های خود در عرصه‌های مختلف ذره‌ای اضطراب نداشت، چون دارای درون رزم قوی بود و خود را در محضر خدا و اهل بیت می‌دید.

 

وی با عنوان اینکه شهید سلیمانی عباس انقلاب و عباس امام زمان خویش بود ادامه داد: دو ویژگی که ائمه هدی (ع) در ارتباط با علمدار کربلا ذکر کرده بودند یعنی وفا و بصیرت در وجود حاج قاسم نهادینه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه قطعاً بایستی حوزه اندیشه و احساس را با هم تلفیق کرده و جهت نمای خود را برای پیشبرد اهداف اعتقادی و نظام مقدس اسلامی مشخص کنیم گفت: حوزه اندیشه و احساس متعلق به جریان هالیوودی و بالیوودی متعلق به غرب نیست و در حقیقت دین ما و اهل بیت ما این حوزه را برای ما مشخص و هدفگذاری کرده‌اند.

معروفی با بیان اینکه نظام سیاسی حاج قاسم جامع الاطراف است ادامه داد: شهید سلیمانی یک شخصیت به تمام معنای انقلابی بود و خط کشی سیاسی نداشت، اما خطوط قرمزی داشت که فتنه از جمله آن‌ها بود.




مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب عاشورا

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب عاشورا