مکان‌های رو باز استان در اختیار هیات‌های مذهبی قرار گیرد

علی زینی‌وند استاندار کرمان گفت: مکان‌های روباز ورزشی، آموزشیِ در اختیار دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری دهه محرم در اختیار هیات‌ها قرار گیرد. به گزارش”اقطاع خبر” علی زینی‌وند استاندار کرمان ۱۶ مرداد ماه در نود و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به سخنان آیت‌الله رئیسی در ستاد ملی کرونا اشاره داشت و عنوان کرد: […]

علی زینی‌وند استاندار کرمان گفت: مکان‌های روباز ورزشی، آموزشیِ در اختیار دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری دهه محرم در اختیار هیات‌ها قرار گیرد.

به گزارش”اقطاع خبر” علی زینی‌وند استاندار کرمان ۱۶ مرداد ماه در نود و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به سخنان آیت‌الله رئیسی در ستاد ملی کرونا اشاره داشت و عنوان کرد: رئیس جمهور شرایط فعلی و روند فعلی در حوزه اداره و مدیریت کرونا را کافی ندانستند و اعتقاد داشتند باید به حالت فعال تبدیل شود و تصمیمات جهشی‌تر و جدی‌تری گرفته شود.

استاندار کرمان به نکات تاکیدی رئیس جمهور مبنی بر اقناع سازی و صحبت با مردم و دخیل دادن آنها در پروتکل‌های بهداشتی و ضمانت اجرای محدودیت‌ها اشاره داشت و افزود: با تاکید رئیس جمهور مقرر شد تا ظرفیت واکسیناسیون داخلی با قید زمان اعلام و واردات واکسن نیز افزایش یابد.

زینی‌وند بیان کرد: با دستور آیت‌الله رئیسی، همه استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستادهای استانی ماموریت پیدا کردند که براساس تجربه یک سال و نیم گذشته، پیشنهادات و اقدامات خود در راستای فعال شدن مدیریت کرونا را دسته‌بندی و ارائه دهند.

استاندار کرمان از نماینده ولی‌فقیه در استان به واسط همراهی لازم در لغو برگزاری نمازهای جمعه طی هفته‌های گذشته با توجه به شرایط بیماری تقدر کرد و گفت: انصافا باید عنوان کرد که حجت الاسلام و المسلین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان بالاتر از پروتکل‌ها در کنار ستاد استانی مقابله با کرونا بودند.

وی به ایام عزاداری محرم و صفر و دستورالعمل‌‌های ویژه آن اشاره داشت و گفت: مکان‌های روباز ورزشی، آموزشی و در اختیار دستگاه‌ها در صورت تقاضای هیات‌ها برای برگزاری مراسم دهه محرم در اختیار آنها قرار گیرد تا مراسم عزاداری در فضای باز برگزار شود.

استاندار کرمان بازدید از هیات‌ها و اقناع سازی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، تامین کامل نیاز استان به دستگاه‌های اکسیژ‌ساز با توجه به ظرفیت داخل استان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/امیر

مکان‌های رو باز استان در اختیار هیات‌های مذهبی قرار گیرد



منبع:آرمان