موکب "هیئت هنر کرمان" در پارک مادر راه‌اندازی می‌شود

نذیر کرمان/کرمان موکب هیئت هنر کرمان از ۱۲ تا ۱۹ مردادماه جاری واقع در ضلع شمالی پارک مادر و از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای عاشقان اباعبدالله است. مهلا میرزایی مدرس دانشگاه و فعال حوزه هنری پیش از ظهر امروز ۹ مردادماه در نشست خبری برگزاری دومین دوره موکب هیئت هنر کرمان اظهار کرد: هیئت […]

نذیر کرمان/کرمان موکب هیئت هنر کرمان از ۱۲ تا ۱۹ مردادماه جاری واقع در ضلع شمالی پارک مادر و از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای عاشقان اباعبدالله است.

مهلا میرزایی مدرس دانشگاه و فعال حوزه هنری پیش از ظهر امروز ۹ مردادماه در نشست خبری برگزاری دومین دوره موکب هیئت هنر کرمان اظهار کرد: هیئت هنری وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست.

او با تبیین مراحل تشکیل موکب هیئت هنر بیان کرد: با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های هنری، هنرمندان را در خیمه‌های هنر، شناسایی و بعد از آن در سال گذشته هیئت هنر تشکیل شد.

میرزایی دور هم جمع کردن هنرمندان و نشان دادن مفاهیم دینی و عاشورا با زبان هنر را از اهداف هئیت هنر کرمان دانست.

امیر شجاعی کارشناس فیلم سازی نیز در این نشست گفت: مواجهه مستقیم با مردم و رسیدن آثار هنری بی‌واسطه به مردم، از دغدغه‌های هنرمندان است.

او ادامه داد: به دنبال آن هستیم که از موکب هنر به هیئت هنری برسیم.

شجاعی با بیان اینکه هر کجا که نیاز به هنر متعهد انقلابی باشد، حضور داریم، اظهار کرد: هنرمندان در رشته‌های مختلف در این موکب حضور دارند.

او بیان کرد: اتصال هنرمندان به دریای بیکران ابا عبدالله‌الحسین علیه‌السلام یکی از دغدغه‌هایم بود تا تشکیلاتی پیرامون هنر انقلاب داشته باشیم.

همچنین جدیدالاسلام کارشناس گرافیست نیز گفت: سال گذشته شش غرفه داشتیم و امسال ۱۱ غرفه برپا خواهیم کرد. رادیو موکب نیز امسال مانند سال قبل برگزار می‌شود.

او ادامه داد:  «خوشنویسی» «طراحی کاراکتر کودکان و نوجوانان حسینی» «مُهر برجسته»، «عکاسی»، «چاپ روی پارچه» «چایخانه» «رادیو موکب» و «عهد نوجوانان» از جمله بخش‌های مختلف موکب «هیئت هنر» است.

محمدحسین صابری نیز در این نشست با بیان این مطلب که حدود ۱۰۰ نفر در این موکب فعالیت دارند، گفت:  موکب هیئت هنر کرمان از ۱۲ تا ۱۹ مردادماه جاری واقع در ضلع شمالی پارک مادر و از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای عاشقان اباعبدالله است.

او بیان کرد: کار ابداعی جدیدی که سال گذشته انجام شد (نشان نوشته‌ها) شعارهایی با محوریت امام حسین علیه‌السلام طراحی شد و نوجوانان با اثر انگشت خود آن را تکمیل کردند.

انتهای پیام




موکب "هیئت هنر کرمان" در پارک مادر راه‌اندازی می‌شود

منبع: ایـسنا
? موکب "هیئت هنر کرمان" در پارک مادر راه‌اندازی می‌شود