موکب بی‌بی‌ شهربانو رفسنجان|دلدادگی از کربلای حسینی تا مشهدالرضا (ع)

مسؤول موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان ضمن تشریح خدمات به زائران حسینی گفت: تا پایان هفته جاری پذیرای زائران در کربلا هستیم و برای شهادت امام رضا (ع) و خدمت به زائران رضوی خودمان را مهیای سفر به مشهدالرضا (ع) می‌کنیم. به گزارش فت فتو از رفسنجان، تا پیش از شیوع کرونا معمولا مواکب مستقر در […]


مسؤول موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان ضمن تشریح خدمات به زائران حسینی گفت: تا پایان هفته جاری پذیرای زائران در کربلا هستیم و برای شهادت امام رضا (ع) و خدمت به زائران رضوی خودمان را مهیای سفر به مشهدالرضا (ع) می‌کنیم.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، تا پیش از شیوع کرونا معمولا مواکب مستقر در کربلا یکی، دو روز بعد از اربعین به سمت شهرهای خود برمی‌گشتند؛ اما امسال تعداد روزهای حضور مواکب در کربلای معلی برای خدمت‌رسانی به خیل عظیم عاشقان و دلدادگان حسینی بیش از پیش شده است.

احمدیان مسؤول موکب بی‌بی‌ شهربانو رفسنجان اظهار کرد: ۵ روز است که در کربلا مستقر هستیم و از چهار روز قبل تجهیزات مورد نیازمان را پیاده کردیم.

وی ادامه داد: مواد اولیه مانند گوشت، برنج و حبوبات را یک‌ماه قبل خریداری کردیم و فقط ظروف و تجهیزات شامل دیگ، کباب‌پز، تنور، یخ‌ساز و سایر وسایل مورد نیازمان را موفق شدیم چهار روز قبل در محل مستقر کنیم.

مسؤول موکب بی‌بی شهربانو با بیان اینکه تا پایان این هفته پخت داریم و تجهیزات برای پخت تا چهار، پنج روز آینده هم به‌همراه داریم، تصریح کرد: اما به‌دلیل اینکه برای روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ صفر در مشهدالرضا (ع) برای خدمت به زائران رضوی برنامه داریم، باید به این برنامه برسیم.

وی یادآور شد: برای استقرار و خدمات‌رسانی به زائران حسینی هیچ مشکلی نداشتیم؛ چون نزدیک به ۴۵ روز قبل در کربلا حضور داشتیم و خریدمان را انجام دادیم، کپسول گاز هم همراه خود آوردیم و محل استقرارمان هم خیلی خوب بود و جوابگوی کاری که می‌خواستیم انجام دهیم، بود.

احمدیان در ادامه به تشریح خدمات موکب به زائران پرداخت و عنوان کرد: روزانه بین ۳۵ هزار تا ۴۰ هزار پرس غذا شامل صبحانه عدسی، که یک تن و ۸۰۰ کیلو عدسی از قبل خریداری کرده بودیم، ناهار؛ قرمه‌سبزی و قیمه در هر وعده بین هشت هزار پرس تا ۱۰ هزار پرس و شام هم هر شب چلوکباب توزیع کردیم و اگر شب برنج تمام می‌شد، از زائران با ساندویچ پذیرایی می‌کنیم.

وی با قدردانی از ستاد عتبات استان کرمان به‌دلیل همکاری خیلی خوبی که داشتند و همچنین ستاد عتبات تهران متذکر شد: هماهنگی در کربلا، امسال بهتر از سال‌های گذشته بود و هیچ مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





موکب بی‌بی‌ شهربانو رفسنجان|دلدادگی از کربلای حسینی تا مشهدالرضا (ع)

منبع:فــارس
? موکب بی‌بی‌ شهربانو رفسنجان|دلدادگی از کربلای حسینی تا مشهدالرضا (ع)