موفقیت جامعه اسلامی در گرو رصد با بصیرت و درایت است

امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: موفقیت جامعه اسلامی در گرو رصدی با بصیرت و درایت است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» جشن بزرگ عید غدیرخم در مهدیه صاحب‌الزمان این شهرستان با حضور مسئولین و عموم مردم برگزارشد.    حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید غدیر گفت: امام صادق (علیه السلام) […]

امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: موفقیت جامعه اسلامی در گرو رصدی با بصیرت و درایت است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» جشن بزرگ عید غدیرخم در مهدیه صاحب‌الزمان این شهرستان با حضور مسئولین و عموم مردم برگزارشد.
 

 حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید غدیر گفت: امام صادق (علیه السلام) فرمودند اگر مردم به حقیقت عید غدیر معرفت داشتند، هزاران ملائکه با آن‌ها مصافحه می‌کردند و برکاتی که در این روز شریف است برای آن‌ها نازل می‌کردند.
 
امام جمعه شهرستان فاریاب با اشاره به این مطلب که جشن‌های عید غدیر نباید به یک روز محدود شودافزود: بعضی فکر می‌کنند پیامبر(ص) فقط در غدیر خم حضرت علی را معرفی کردند این حرف غلط است یک مورد مهم آن در غدیر خم بود.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی بیان کرد: پیامبر(ص) از روز اول بعثت و رسالتشان تا آخرین لحظه زندگی‌شان با رفتار و گفتار و عمل خودشان جانشینی و وصایت و خلافت و امامت حضرت علی(ع) را به مردم گوشزد کردند اوج و یک بخش مهم آن در عید غدیر بود.
 
 
وی عنوان کرد: موفقیت جامعه اسلامی در گرو رصدی با بصیرت و درایت است تا بتوان دشمن و توطئه‌های آن را شناخت و امروز مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت فقیه این سکان‌داری را برعهده دارند.
 
امام جمعه فاریاب به نقل قول از امام صادق (ع) در خصوص واقعه غدیر اشاره و عنوان می‌کند؛ امام صادق(ع)که از پدران بزرگوارش نقل می‌کند که‌ پیامبر (ص) فرموده است: برترین عید امت من عید غدیرخم است غدیر روزی است که خداوند تعالی دستور داد تا برادرم علی‌بن‌ ابی‌طالب (ع) را به عنوان پرچم برای امت نصب کنم تا پس از من به واسطه او هدایت شوند روزی که خدا دین را کامل و نعمتش را بر امت من تمام و اسلام را به عنوان دین آن‌ها پسندید.
 
 
انتهای خبر/م.ق




موفقیت جامعه اسلامی در گرو رصد با بصیرت و درایت است

منبع:آرمـان
? موفقیت جامعه اسلامی در گرو رصد با بصیرت و درایت است