موضوع «شفافیت» از دغدغه‌های اصلی شورای شهر سیرجان

رئیس شورای ششم شهر سیرجان گفت: بعد از پایان انتخاب شهردار برای شهرداری سیرجان، موضوع شفافیت را به عنوان اولویت اول در شورای ششم شهر سیرجان به طور جدی پیگیری خواهیم کرد. حسن خدامی در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا […]


رئیس شورای ششم شهر سیرجان گفت: بعد از پایان انتخاب شهردار برای شهرداری سیرجان، موضوع شفافیت را به عنوان اولویت اول در شورای ششم شهر سیرجان به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

حسن خدامی در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تلاش همه نامزدها برای به‌دست آوردن کرسی‌های شوراهای شهر، فصل جدیدی از دوران خدمت برای منتخبان ملت آغاز شد.

وی ضمن تقدیر از حضور تکلیف‌مدارانه عموم مردم و عرض تبریک به اعضای جدید شوراهای شهری و روستایی در سیرجان و استان، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در پیشگاه پروردگار به‌طور شایسته به وظایف خود عمل کرده و جوابگوی آرای مردم باشیم.

رئیس شورای ششم شهر سیرجان با اعلام این موضوع که یکی از دغدغه‌های شخصی بنده که در شعارهای انتخاباتی نیز عنوان کردم، مقوله شفافیت است، عنوان کرد: امیدواریم در این راستا بتوانیم اقدامات مؤثری در چهارچوب قوانین و مقررات انجام دهیم.

خدامی با اشاره به اینکه شورای ششم نیز بر روی این مسئله توافق نظر داشته و شفافیت در روند انتخاب شهردار و گزارش مرحله به مرحله به شهروندان را می‌توان از مصادیق آن ذکر کرد، گفت: بعد از پایان انتخاب شهردار برای شهرداری سیرجان، موضوع شفافیت را به عنوان اولویت اول در شورای ششم شهر سیرجان به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





موضوع «شفافیت» از دغدغه‌های اصلی شورای شهر سیرجان

منبع:فــارس
? موضوع «شفافیت» از دغدغه‌های اصلی شورای شهر سیرجان