مورایس: به بعضی تیم‌ها به عنوان پاداش پنالتی می‌دهند!

سرمربی فوتبال سپاهان می‌گوید که بازی تیمش مقابل مس رفسنجان ساده نبود. به گزارش نذیر کرمان، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا از جو هواداران خود می‌گویم؛ همیشه هوداران تیم فوتبال سپاهان تاثیرگذار هستند و امروز هم همینطور بود. […]

سرمربی فوتبال سپاهان می‌گوید که بازی تیمش مقابل مس رفسنجان ساده نبود.

به گزارش نذیر کرمان، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا از جو هواداران خود می‌گویم؛ همیشه هوداران تیم فوتبال سپاهان تاثیرگذار هستند و امروز هم همینطور بود. حمایت هواداران در این رقابت بسیار مهم بود. از شورای تامین، پلیس و از همه افرادی که برای سازماندهی این بازی زحمت کشیدند تشکر می کنم.

سرمربی فوتبال سپاهان ضمن تشکر از بازیکنان خود گفت: بازی خوبی انجام دادیم و این رقابت ساده نبود. مس رفسنجان تیم خوبی است و از جمله تیم‌های لیگ برتری است که گل خورده کمی در کارنامه دارد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بازی خیلی جدی از طرف تیم ما پیگیری شد و کار بازیکنانم فوق‌العاده بود. البته به مس هم تبریک می‌گویم که تیم قابل احترامی هستند.

مورایس با رد اینکه با این پیروزی کار راحت‌تری در آینده خواهند داشت، تصریح کرد: دلیل اولش این است که مس کرمان باخت و نفت مسجد سلیمان بازی خود را برد. بازی‌های ساده‌ای با تیم‌های پایین جدول نداریم، چون آن‌ها می‌خواهند در لیگ بمانند.

او همچنین ادامه داد: مس دنبال این بود ‌که امتیاز به دست بیاورد. ما نیز سعی کردیم در جلوی زمین برتری داشته باشیم. پس از این که بازی ۲ بر صفر شد، سعی کردیم در عقب زمین ثبات بیشتری داشته باشیم. از سوی دیگر مس با تغییراتی که داشت سعی کرد به مدافعان وسط نزدیک باشد.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به صحبتش در کنفرانس پیش از بازی خاطرنشان کرد: در مورد تیم دلخواه و سرسبد صحبت کردم، یک سری تیم‌های دلخواه بابت صحنه‌هایی پاداش دریافت می‌کنند، البته پنالتی‌ای که بازی تراکتور گرفته شد منصفانه بود ولی شبیه همان صحنه برای ما پنالتی گرفته نشد.

او همچنین تاکید کرد: من با ۳ دفاع بازی نکردم و ۲ دفاع وسط داشتیم، بعضی وقت‌ها به بازیکنان وظایف متفاوتی داده می‌شود و شاید در آینده با یک دفاع وسط بازی کنیم.

مورایس در پایان با بیان اینکه حضور هواداران باعث افتخار من بود، ابراز امیدواری کرد: در بازی با ملوان هم این موضوع ادامه داشته باشد، من قبلا هم گفتم ما تیم گل سرسبد یا مورد علاقه نیستیم، در حالی که برای ما دو پنالتی گرفته نمی‌شود برای سایر تیم‌ها شبیه‌سازی‌ها پنالتی تشخیص داده می‌شود.

انتهای پیام




مورایس: به بعضی تیم‌ها به عنوان پاداش پنالتی می‌دهند!

منبع: ایـسنا
? مورایس: به بعضی تیم‌ها به عنوان پاداش پنالتی می‌دهند!