موجبات آزادی ۱۸ مددجو با تلاش شوراهای حل اختلاف زندان سیرجان فراهم شد  

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری سیرجان با بیان اینکه با کمک اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان ۱۱ هزار و ۷۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده است گفت: شعب زندان در این حوزه قضایی موجبات آزادی ۱۸ مددجو را فراهم کرده اند.  به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی […]

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری سیرجان با بیان اینکه با کمک اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان ۱۱ هزار و ۷۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده است گفت: شعب زندان در این حوزه قضایی موجبات آزادی ۱۸ مددجو را فراهم کرده اند. 

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی با تبریک ۱۸ آبان سالروز تاسیس شوراهای حل اختلاف و با قدردانی از تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف که بی بدیل در امر صلح و سازش فعالیت می کنند، افزود: طی ۶ ماه گذشته با همت و پشتکار شورای حل اختلاف سیرجان سه هزار و ۱۴۳ فقره پرونده در این شهرستان به صلح و سازش منجر شده است.

وی بیان داشت: طی ۶ ماه نخست سال جاری در شورای حل اختلاف شهرستان سیرجان از ۱۱ هزار و ۹۶۴ فقره پرونده وارده، ۱۱ هزار و ۷۵۱ فقره پرونده مختومه شده است.

رییس دادگستری سیرجان تصریح کرد: نسبت پرونده های مصالحه شده نسبت به پرونده های قابل صلح در این حوزه قضایی ۴۱ درصد است. 

رییس شوراهای حل اختلاف سیرجان نیز عنوان کرد: در شعبه اجرای احکام این شهرستان طی ۶ ماه گذشته هزار و ۱۸۳ فقره پرونده مختومه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تعداد ۵۴ هزار و ۳۸۸ ابلاغیه ارسال شده است، گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۴۹ هزار و ۴۵۸ ابلاغیه به صورت الکترونیکی ارسال شده که درصدی برابر با ۹۲ درصد را رقم زده است.




موجبات آزادی ۱۸ مددجو با تلاش شوراهای حل اختلاف زندان سیرجان فراهم شد  

منبع: ایرنـا
? موجبات آزادی ۱۸ مددجو با تلاش شوراهای حل اختلاف زندان سیرجان فراهم شد