موانع پیشرو کارخانه تولید گیاهان دارویی رابر با همت استاندار کرمان مرتفع می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به زودی موانع برطرف و همزمان با افتتاح کارخانه در دی‌ماه امسال، شاهد افزایش فضای نگهداری مواد اولیه هستیم. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در سفر به رابر همراه با محمد صالح شیخ زاهدی رئیس دادگستری […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به زودی موانع برطرف و همزمان با افتتاح کارخانه در دی‌ماه امسال، شاهد افزایش فضای نگهداری مواد اولیه هستیم.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در سفر به رابر همراه با محمد صالح شیخ زاهدی رئیس دادگستری شهرستان رابر در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی ضمن بازدید از کارخانه تولیدداروهای گیاهی، در جریان فرایند تکمیل و همچنین زیرساخت‌های فنّاورانه این کارخانه قرار گرفت.


بخشی تولید محصولات دارویی گیاهی را با بهره‌گیری از فن‌آوری داروسازی صنعتی حائز اهمیت دانست و افزود: باتوجه‌به ظرفیت بالای شهرستان رابر به لحاظ تنوع و سطح زیر کشت گیاهان دارویی، این کارخانه پس از افتتاح می‌تواند عمده نیاز نه‌تنها استان بلکه کشور را تأمین کند.

دادستان مرکز استان کرمان با اشاره به مشکل کمبود فضای این کارخانه جهت نگهداری و خشک‌کردن گیاهان خریداری شده اظهار کرد: به‌زودی باهمت استاندار موانع پیشرو مرتفع خواهد شد تا هم‌زمان با افتتاح کارخانه در دی‌ماه امسال، شاهد افزایش فضای نگهداری مواد اولیه نیز باشیم.

بخشی گفت: واحد تولیدی مذکور موجب اشتغال به کار ۶٠ نفر از جوانان این منطقه به‌صورت مستقیم و بیش از ٢ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم خواهد شد.


در ادامه سفر همچنین مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان و محمد صالح شیخ زاهدی رئیس دادگستری شهرستان رابر از کارخانه آسفالت شهرداری رابر بازدید کردند.

بخشی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مشکلات عمده شهرستان رابر نامساعد بودن آسفالت معابر سطح شهر و خاکی بودن بسیاری از کوچه‌ها است که مشکلات عدیده‌ای برای مردم به وجود آورده است.

بخشی خاطرنشان کرد: در حالیه این شهرستان به‌شدت نیاز به آسفالت دارد، کارخانه آسفالت شهرداری رابر به جهت عدم تأمین سوخت تعطیل شده است که طی تماس تلفنی با معاون استاندار مراتب را با وی مطرح و پیگیری‌های دستگاه قضایی تا حصول نتیجه مطلوب حداکثر ظرف یک هفته آینده ادامه دارد.

انتهای خبر/سلیمانی




موانع پیشرو کارخانه تولید گیاهان دارویی رابر با همت استاندار کرمان مرتفع می‌شود

منبع:آرمـان
? موانع پیشرو کارخانه تولید گیاهان دارویی رابر با همت استاندار کرمان مرتفع می‌شود