مهمترین هدف گروه های جهادی محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق هدف است

 مسلم شجاعی باغینی گفت: هدف از تشکیل این گروه جهادی محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق هدف است.  مسلم شجاعی باغینی در گفتگو با فت فتو با بیان اینکه هر جا که بسیج ورود داشته، خوش درخشیده و نتایج مثبت به بار آمد است، گفت: گروه جهادی شهید سید حسین پور حسینی در وهله […]

 مسلم شجاعی باغینی گفت: هدف از تشکیل این گروه جهادی محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق هدف است.

 مسلم شجاعی باغینی در گفتگو با فت فتو با بیان اینکه هر جا که بسیج ورود داشته، خوش درخشیده و نتایج مثبت به بار آمد است، گفت: گروه جهادی شهید سید حسین پور حسینی در وهله نخست با مأموریت خدمت رسانی به مردم، سازندگی و محرومیت زدایی وارد عرصه خدمت رسانی شد و رسماً از سال ۱۳۹۳ کار خود را به صورت سازمانی و سازمان یافته شروع کرد.

مسئول گروه جهادی شهید سید حسین پورحسینی ادامه داد: گروه های جهادی با رویکرد خدمت رسانی در محورهای فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، فنی و عمرانی، بهداشت و درمان، اشتغال و کارآفرینی فعالیت می کنند.

شجاعی باغینی بیان کرد: این گروه جهادی با تعداد ۱۵ نفر ثابت و فعال و ۱۰ نفر نیمه فعال از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرد اولین کار جهادی این گروه کار در منزل شهید سید حسین پورحسینی با حمایت پدر شهید سید محمد پور حسینی این عارف به تمام معنا شروع شد و با حمایت ابوالشهید سید حسین پورحسینی بازسازی قبور شهدا را آغاز کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید سید حسین پورحسینی با تأکید بر اینکه هدف از تشکیل گروه کمک به خانواده های محروم و کم برخوردار بود، عنوان کرد: خانواده هایی که در زمینه عمرانی، ساخت خانه، سرویس بهداشتی و تعمیرات مشکل داشتند را در نظر گرفتیم تا با حمایت خیرین و فرماندهی حوزه ولی عصر (عج) بتوانند به سهم خود گوشه ای از مشکلات این خانواده های آبرومند رو برطرف نماید.

شجاعی تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر باغین خانواده های بسیاری دارای مشکلات عدیده ای هستند و کمتر مورد توجه مسئولین و گروه های جهادی قرار می گیرند این گروه فعالیت خود در منطقه باغین(سعدی رباط) متمرکز کرد.

مسئول گروه جهادی شهید سید حسین پورحسینی تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای حضور و فعالیت در این گروه وجود ندارد و از حضور افراد متخصص جهت کارهای عمرانی در این گروه استقبال می کنیم.

وی اظهار کرد: ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده تحت پوشش بهزیستی، تعمیرات خانه گل خشتی خانواده تحت پوشش کمیته امداد، گچ کاری و نشاندن درب حیاط خانواده محروم، تکمیل و تجهیز خانه خانواده محروم اعم از گچ کاری، سرامیک، ایزوگام، برق کشی و جمع آوری بسته های حمایتی، خرید پک های لوازم التحریر جهت دانش آموزان کم برخوردار، شرکت در طرح شهید سلیمانی و کمک به خانواده های کرونایی گوشه ای این فعالیت های این گروه است.

انتهای پیام/تاج الدینی 
 




مهمترین هدف گروه های جهادی محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق هدف است

منبع:آرمـان
? مهمترین هدف گروه های جهادی محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق هدف است