مهار تورم باهمتی همگانی و جهادی مانند فتح خرمشهر

خطیب جمعه کرمان گفت: باید با همان همتی که خرمشهر را فتح کردیم ، مشکل تورم را با همیاری وهمکاری همه قوا ومردم بر طرف کنیم.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام شیخ بهایی در مراسم نماز جمعه کرمان گفت : یکی از خرمشهرهایی که در پیش رو داریم گرانی ها و […]

خطیب جمعه کرمان گفت: باید با همان همتی که خرمشهر را فتح کردیم ، مشکل تورم را با همیاری وهمکاری همه قوا ومردم بر طرف کنیم.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام شیخ بهایی در مراسم نماز جمعه کرمان گفت : یکی از خرمشهرهایی که در پیش رو داریم گرانی ها و فشار اقتصادی است که باید فتح شود و این موضوع بدون همراهی و همکاری همه قوا و مردم ممکن نیست .

 

 

وی با اشاره به مشکلات داخل کشور بیان کرد: امسال سال مهار تورم است، باید مسئولان همت کنند و تلاشهای آنها در متن جامعه دیده شود.
خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: البته کار سخت است قبول داریم ولی باید مراقب نفوذی ها و همچنین کم کاری برخی افراد  باشیم و برای مهار تورم طرحهای اجرایی داشته باشیم و  نگذاریم کلام رهبر انقلاب زمین بماند  
حجت الاسلام شیخ بهائی همچنین با اشاره به اینکه خرمشهر دیگر ما ، موضوع عفاف و حجاب است که باید فتح شود، افزود: مسئله حجاب و عفاف دغدغه جامعه دینی ماست و امیدواریم مسؤلان با همفکری و همکاری و با ارائه طرحهای مناسب بتوانند این فضایی که دشمن بر کشور تحمیل کرده را کنار بزنند و این خرمشهر را فتح کنند .
خطیب جمعه کرمان فرزندآوری و ازدواج را جزو جهادهای بزرگ دانست و گفت : مسئله‌ جمعیت مسئله بسیار مهمی است و باید جوانان ازدواج را آسان بگیرند و در این مهم ایمان و اخلاق کافیست و بقیه موارد را باید کنار گذاشت و هزینه های اضافی را حذف کرد.
حجت الاسلام شیخ بهایی افزود: سال آخر فعالیت مجلس است و انتخابات را در پیش داریم و این مجلس کارنامه قبولی را از دست رهبری گرفته اما در سال آخر برنامه های مهمی مثل برنامه هفتم در دستور کار است که وابستگی به نفت و دلار باید از اقتصاد ما حذف شود زیرا هر چی می کشیم از وابستگی به دلار است. 
وی در ادامه گفت: خرداد یادآور حوادث بزرگی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که اولین آن حادثه ۱۵ خرداد است، که با دستگیری امام (ره) مردم به دفاع از وی به خیابان ریختند و به طور خودجوش برای خدا و برای دفاع از دین به میدان آمدند و بسیاری نیز در خاک و خون غلتیدند ولی عقب ننشستند و ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ اسلام اسلامی ایران و جهان است. 
خطیب جمعه کرمان سفارش به تقوا را سفارش همیشگی دانست و تاکید کرد:  در نیکی و تقوا و کارهای خوب ،  همدیگر را یاری کنید و  با امر به معروف و نهی از منکر به داد هم برسید و اگر می بینید کسی واجبی را ترک می کند با دلسوزی و مهربانی کاری کنید که واجب انجام شود. 




مهار تورم باهمتی همگانی و جهادی مانند فتح خرمشهر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? مهار تورم باهمتی همگانی و جهادی مانند فتح خرمشهر