مهار آتش‌سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ‌ایمنی شهرداری کرمان، از آتش‌سوزی گسترده دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» در بامداد امروز و مهار آن پس از دو ساعت تلاش آتش‌نشانان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ابراهیم بابایی، از اعزام آتش‌نشانان واحد آتش‌نشانی «باغین» و شهرک صنعتی «خضرا»، به‌ محل آتش‌سوزی بلافاصله پس […]


مدیرعامل سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ‌ایمنی شهرداری کرمان، از آتش‌سوزی گسترده دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» در بامداد امروز و مهار آن پس از دو ساعت تلاش آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ابراهیم بابایی، از اعزام آتش‌نشانان واحد آتش‌نشانی «باغین» و شهرک صنعتی «خضرا»، به‌ محل آتش‌سوزی بلافاصله پس از اطلاع خبر داد و اظهار داشت: سه دستگاه خودرو اطفایی و امدادی سازمان آتش‌نشانی کرمان نیز، به محل حادثه اعزام شد.

بابایی، به حضور ٢٠ نفر آتش‌نشان در مهار این آتش‌سوزی، اشاره کرد و گفت: با توجه به اشتعال‌زایی بالای «پلاستیک» و «فوم» که در این آتش‌سوزی نقش داشتند و قابلیت سرایت شعله‌های این آتش بزرگ به انبارها و کارگاه‌های تولیدی همجوار، تلاش و مهارت آتش‌نشانان در جلوگیری از پیشروی این حریق، قابل تقدیر است.

  وی، بر ضرورت وجود تجهیزات پیشگیری و اطفای حریق در مجموعه‌های صنعتی و تولیدی، برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی تأکید کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

به گزارش فارس: آتش‌سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان در ساعت ۲:۱۰ دقیقه بامداد صورت گرفته و علت آن در دست بررسی است.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 

 





مهار آتش‌سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان

منبع: فــارس
? مهار آتش‌سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان