منتظران ظهور به کمک نیازمندان بردسیری شتافتند

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: نهمین مرحله قرار دوازدهم استان کرمان به میزبانی شهرستان بردسیر با توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال و ۵ سری جهیزیه به ارزش تقریبی بیش از ۳ میلیارد ریال بین نیازمندان اجرا شد. به گزارش نذیر کرمان از بردسیر، […]


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: نهمین مرحله قرار دوازدهم استان کرمان به میزبانی شهرستان بردسیر با توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال و ۵ سری جهیزیه به ارزش تقریبی بیش از ۳ میلیارد ریال بین نیازمندان اجرا شد.

به گزارش نذیر کرمان از بردسیر، دوازده هر ماه به نیت امام زمان(عج) اقداماتی برای گره‌گشایی اقشار کم برخودار انجام می‌شود که توزیع بسته‌های معیشتی، جهزیه و خدمات اجتماعی از جمله این خدمات هستند.

قرار دوازدهم در دوزادهمین روز از هر ماه در شهرستان‌های استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و هر شهرستان در یک ماه به صورت شاخص میزبان این طرح است.

نهمین دوره از این طرح به میزبانی شهرستان بردسیر اجرا شد و علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و ۵ سری جهیزیه، نان صلواتی، تاکسی و خدمات درمانی بیمارستان قائم(عج) بردسیر هم رایگان ارائه خدمت داد.

توزیع جهیزیه 

توزیع ۵ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند بردسیری

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نهمین مرحله قرار دوازدهم استان کرمان به میزبانی شهرستان بردسیر در سال جاری با تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال و ۵ سری جهیزیه به ارزش تقریبی بیش از ۳ میلیارد ریال بین نیازمندان اجرا شد.

پخت نان رایگان 

سید رضا فاطمی افزود: در این مرحله با نیت امام زمان(عج) پخت نان، جابجایی مسافران توسط ۵ تاکسی و درمان رایگان بیماران در بیمارستان قائم (عج) در حال اجرا است.

مرکز افق امامزاده آماده خدمت‌رسانی به مردم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسیر نیز گفت: این طرح که با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم برخوردار اجرا می‌شود اما در کنار آن، مجموعه‌ای از خدمات اجتماعی‌ بر اساس نیاز‌های منطقه پیرامونی بقاع متبرکه ارائه می‌شود.

درمان رایگان بیماران 

مهدی مرادی گفت: مرکز افق امامزاده سید محمد (ع) از مراکز فعال و آماده خدمت‌رسانی به مردم است که نقش مؤثری هم در اجرای قرار دوازدهم در بردسیر داشته است.

وی افزود: تهیه این بسته‌ها از محل موقوفات و بقاع متبرکه و بخشی از آن کمک‌های خیرین به خصوص خیریه آبشارعاطفه‌های بردسیر بوده است.

پایان پیام / ۸۰۰۶۰ / ش





منتظران ظهور به کمک نیازمندان بردسیری شتافتند

منبع: فــارس
? منتظران ظهور به کمک نیازمندان بردسیری شتافتند