مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند

کرمان_ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مناطق گردشگری کرمان از طریق شبکه های تلویزیونی روسیه معرفی شوند. به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی، ظهر سه شنبه در بازدید آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه از باغ شاهزاده ماهان کرمان گفت: ما این آمادگی را داریم که به شبکه‌های تلویزیونی روسیه […]



کرمان_ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مناطق گردشگری کرمان از طریق شبکه های تلویزیونی روسیه معرفی شوند.

به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی، ظهر سه شنبه در بازدید آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه از باغ شاهزاده ماهان کرمان گفت: ما این آمادگی را داریم که به شبکه‌های تلویزیونی روسیه از مناطق گردشگری کرمان محتوا ارائه کنیم تا این استان را به مردم کشور روسیه معرفی نمایند.

وی افزود: فعالین اقتصادی استان کرمان دوست دارند در رابطه با کشور روسیه فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری برای ۲۸ کشور لغو روادید شده است که یکی از این کشورها، روسیه می‌باشد افزود: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت لغو شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما با روسیه در استان کرمان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع از طرف مردم دو کشور ایران و روسیه انجام می‌شود، سرکنسول و وزارت امو خارجه روسیه این تلاش را انجام دهند که رفت و آمد تسهیل و مردم روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر ۶۰۷۹۹۷۹


مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند

منبع: مــهر
? مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند