مناطق گردشگری رفسنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شوند

فرماندار رفسنجان گفت: تعدادی از مناطق گردشگری این شهرستان برای استفاده راحت و تفریح معلولان مناسب‌سازی می‌شوند. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رضایی امروز در کمیته مناسب‌سازی محیط برای معلولان اظهار کرد: دغدغه بسیاری از معلولان مناسب‌سازی محیط است و این خواسته به‌حق و به‌جایی‌ست. فرماندار رفسنجان تصریح کرد: ضروری‌ست ادارات و بانک‌ها […]


فرماندار رفسنجان گفت: تعدادی از مناطق گردشگری این شهرستان برای استفاده راحت و تفریح معلولان مناسب‌سازی می‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رضایی امروز در کمیته مناسب‌سازی محیط برای معلولان اظهار کرد: دغدغه بسیاری از معلولان مناسب‌سازی محیط است و این خواسته به‌حق و به‌جایی‌ست.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: ضروری‌ست ادارات و بانک‌ها  نسبت به ایجاد رمپ استاندارد اقدام کنند و  پیاده‌روها نیز مسیری برای تردد راحت توانخواهان داشته باشند و نباید توسط دست فروشان بسته شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره بهزیستی بازدیدی از محیط شهری انجام دهند و نقاط ضعف و قوت مناسب‌سازی را احصا کنند تا نسبت به رفع مشکلات موجود تدابیر لازم صورت گیرد.

رضایی از برگزاری جشنواره عکس خبر داد و افزود: شهروندان از طریق ارسال عکس‌هایی مبنی بر انجام شدن یا نشدن مناسب‌سازی محیط، مسؤولان را متوجه امر سازند و در برگزاری این جشنواره ادارات بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت دارند.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قرار است تعدادی از مناطق گردشگری شهرستان برای تفریح معلولان مناسب‌سازی شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





مناطق گردشگری رفسنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شوند

منبع: فــارس
? مناطق گردشگری رفسنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شوند