منابع زکات را با مدیریت به سمت احداث بیمارستان و مدرسه سوق دهید

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بایستی با مدیریت صحیح دستاوردهای زکات در بخش‌های مهمی همچون ساخت بیمارستان، مدرسه و … در استان داشته باشیم. حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۳۰ مردادماه در دومین جلسه شورای زکات استان کرمان با اشاره به رشد سالانه زکات اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بایستی با مدیریت صحیح دستاوردهای زکات در بخش‌های مهمی همچون ساخت بیمارستان، مدرسه و … در استان داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۳۰ مردادماه در دومین جلسه شورای زکات استان کرمان با اشاره به رشد سالانه زکات اظهار کرد: زکات یکی از مسائل کاملا روشن است و ظرفیت زکات فوق العاده بالاست و رشد سالانه زکات مهر صحت این مطلب است.

او بیان کرد: اگر به سمت تمرکزگرایی برویم، آثار زکات و برکات آن بیشتر می‌شود و این مهم باعث بالا رفتن اعتماد مردم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر لزوم تبلیغات فواید زکات تاکید و تصریح کرد: باید مصارف زکات نیز به اطلاع مردم از طرق مختلف برسد.

او تاکید کرد: بایستی با مدیریت صحیح دستاوردهای زکات در بخش‌های مهمی همچون ساخت بیمارستان، مدرسه و … در استان داشته باشیم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: امسال در جنوب، شرق و شمال استان افزایش درآمد در بخش کشاورزی داشتیم که این مسئله باید در سبد زکات هم خودش را نشان دهد.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این جلسه پیشنهاد تهیه بسته رسانه‌ای برای مصارف زکات را داد و گفت: باید از طرق مختلف عملکرد و اقدامات شورای زکات به اطلاع عموم رسد.

انتهای پیام




منابع زکات را با مدیریت به سمت احداث بیمارستان و مدرسه سوق دهید

منبع: ایـسنا
? منابع زکات را با مدیریت به سمت احداث بیمارستان و مدرسه سوق دهید