منابع بانک های استان کرمان ٣٣ درصد رشد داشت

کرمان_دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری، منابع بانک‌های استان کرمان ۳۳ درصد و مصارف آنها ۳۷ درصد رشد داشته است. به گزارش نذیر کرمان، عبدالله آبسواران، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری، منابع بانک‌های استان کرمان ۳۳ درصد […]

کرمان_دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری، منابع بانک‌های استان کرمان ۳۳ درصد و مصارف آنها ۳۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش نذیر کرمان، عبدالله آبسواران، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری، منابع بانک‌های استان کرمان ۳۳ درصد و مصارف آنها ۳۷ درصد رشد داشته است که نسبت مصارف به منابع یک سال گذشته را نسبت به سال قبل افزایش داده و به ۸۴ درصد رسیده است.

وی، با اشاره به لزوم تقسیم وام‌های تکلیفی در بخش‌های حمایتی به بانک‌های مستقر در سطح شهرستان‌ها جهت کاهش فشارکاری گفت: رویکرد ما آن است که بانک‌ها در توسعه استان کرمان نقش داشته و با تولید و مردم در رفع نیاز مالی همراهی کنند.

آبسواران، افزود: در بخش تسهیلات تکلیفی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۹ هزار و ۴۷۲ فقره وام معادل ۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در بخش وام‌های ازدواج نیز ۷۰ درصد متقاضیان، تسهیلات را دریافت کرده‌اند و در این زمینه حدود ۵.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

عبدالله آبسواران، افزود: در مجموع سه بخش مسکن خودمالکی روستایی، خودمالکی شهری و مسکن حمایتی، ۶۱ هزار و ۶۱۶ واحد معرفی شده که ۴۱ درصد آن محقق شده و بخش اعظم آن مرتبط با بانک مسکن است.

کد خبر ۶۰۵۵۱۵۳




منابع بانک های استان کرمان ٣٣ درصد رشد داشت

منبع: مــهر
? منابع بانک های استان کرمان ٣٣ درصد رشد داشت