ممنوعیت تردد در محورهای سیرجان/ورود مسافران به رغم تمام هشدارها

ممنوعیت تردد در محورهای شهرستان سیرجان در حال اجرا است و پلیس با استقرار در ایستگاه‌های بازرسی محور استان‌های هرمزگان، فارس، یزد و کرمان را کنترل می‌کند. به گزارش فت فتو از سیرجان، ممنوعیت تردد در محورهای شهرستان سیرجان در حال اجرا است و پلیس با استقرار در ایستگاه‌های بازرسی محور استان‌های هرمزگان، فارس، یزد […]


ممنوعیت تردد در محورهای شهرستان سیرجان در حال اجرا است و پلیس با استقرار در ایستگاه‌های بازرسی محور استان‌های هرمزگان، فارس، یزد و کرمان را کنترل می‌کند.

به گزارش فت فتو از سیرجان، ممنوعیت تردد در محورهای شهرستان سیرجان در حال اجرا است و پلیس با استقرار در ایستگاه‌های بازرسی محور استان‌های هرمزگان، فارس، یزد و کرمان را کنترل می‌کند و برابر قانون تا پایان زمان منع تردد، هیچ خودرویی با پلاک سیرجان حق خروج را ندارد و پلاک‌های غیر بومی هم حق ورود به این شهرستان را ندارند.

گرچه این بار همکاری مردم در اعمال ممنوعیت‌های تردد به نسبت خوب است اما به‌رغم همه هشدارها باز هم ورود مسافران در محورهای ورودی سیرجان و از این حوزه مواصلاتی به استان کرمان را شاهد هستیم که امروز در ایستگاه‌های بازرسی محورها شاهد فعالیت و تلاش ماموران پلیس راه برای اعمال قانون بودیم.

کاظم یزدانی فرمانده پاسگاه خیرآباد در محور سیرجان به استان فارس به فت فتو گفت: ما به صورت جدی و بدون هیچ اغماضی اعمال قانون می‌کنیم و خودروهای متخلف ضمن جریمه برگشت داده می‌شوند.

مردم نیز در گزارش ما مشکلات کاری خود و یا نداشتن اطلاع و همچنین مسائل درمانی را موجب و اجبار این سفرها عنوان کردند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق




منبع:فــارس
? ممنوعیت تردد در محورهای سیرجان/ورود مسافران به رغم تمام هشدارها