ملت ایران در ۹ دی، ۲۲ بهمن دیگری برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب آفرید/ مردم در این روز یوم الله با عظمت به وجود آوردند

قربانعلی دری نجف آبادی گفت: مردم ما در روز نهم دی ۸۸، یوم الله بسیار با عظمت را به وجود آوردند و ۲۲ بهمن، ۱۲ بهمن و ۱۵ خرداد جدید را برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب آفریدند و دشمنان انقلاب را مأیوس کردند. به گزارش فت فتو؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی […]

قربانعلی دری نجف آبادی گفت: مردم ما در روز نهم دی ۸۸، یوم الله بسیار با عظمت را به وجود آوردند و ۲۲ بهمن، ۱۲ بهمن و ۱۵ خرداد جدید را برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب آفریدند و دشمنان انقلاب را مأیوس کردند.

به گزارش فت فتو؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با بیان اینکه خداوند منان را سپاسگزارم که در این ایام بسیار نورانی و پر برکت توفیق زیارت مردم شریف استان کرمان، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان استان را به بنده عنایت فرموده است، گفت: از زمانی که برادر بزرگوار و مجاهد فی سبیل الله و شهید بزرگ دلها سپهبد شهید سلیمانی شهادت را در آغوش گرفتند و به بارگاه قدسیان هدایت شدند و مورد عنایت و توجهات حضرت بقیه الله و ذات اقدس احدیت قرار گرفته اند، این حقیر آرزو داشتم به زیارت مزار این شهید شرف یاب شوم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در این روزها سه حادثه بسیار بزرگ را داریم، ابراز کرد: در ایام شهادت حضرت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، پاسدار حریم ولایت و امامت قرار داریم؛ ایشان پاسدار تبیین معارف عالیه اهل بیت علیه السلام هستند و پاسدار خطبه فدکیه هستند.

امام جمعه اراک بیان کرد: در خطبه ۹۳ نهج البلاغه امام علی علیه السلام در خصوص فتنه ها، طرح فتنه ها و عملکرد آنها و کارنامه انسان های فتنه گر آمده است که از جمله آنها می توان به فتنه ناکثین، قاسطین، مارقین و دیگر فتنه ها اشاره داشت.

وی با تأکید بر اینکه حادثه فاطمیه تا قیامت درس آموز که با اتکاء به آن نباید دچار اشتباه شویم، اظهار کرد: در طول تاریخ ۲۰۰ سال گذشته نیز در برابر بزرگانی همچون شیخ فضل الله و مدرس و میرزای شیرازی عده ای دجال و رجال ها برای مقابله آوردند و هر جریانی که فقهای بزرگ دانشگاه اهل بیت می خواستند ترسیم کنند اما مزدوران خودفروخته، خودباخته و هوس باز مقابله می کردند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: در جریان انقلاب، ده ها جریان فاسد هر روز مانند قارچ در کشور ما ایجاد شد؛ اما جریان شاخص که نشأت گرفته از دامان حضرت زهرا سلام الله علیها و همواره پرچم بود، وجود داشت که در رأس آن امام راحل و مقام معظم رهبری قرار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ما در جریان مشروطیت آسیب دیدم به این دلیل که جریان اصیل اسلام فراموش شده بود، عنوان کرد: در انتخابات سال ۸۸ من یکی از پنج نفری بودم که باید صندوق های آرا انتخابات را بازشماری می کردم و عده ای دجال، مزدوران و فریب خورده را در ستادهای انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند.

امام جمعه اراک افزود: آنها ۳۰ سال با همین اصول قانون اساسی کار کردند و حالا که به نفع آقایان نشد اردوکشی خیابانی تا روز عاشورا و توهین به کربلا و ارزش ها و امام کردند که برای ملت قابل قبول نبود.

وی ابراز کرد: بیگانگان گمان می کردند که ایران مانند بسیاری از کشورها عمل خواهد کرد؛ در حالی که اینجا سرزمین سلیمانی هاست و شهیدان زیادی را داده اند و مردم ما در روز نهم دی ۸۸، یوم الله بسیار با عظمت را به وجود آوردند و ۲۲ بهمن، ۱۲ بهمن و ۱۵ خرداد جدید را برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب آفریدند و دشمنان انقلاب را مأیوس کردند.

آیت الله دری نجف آبادی  گفت: ملت ما در نهم دی نشان داد، خط ملت، خط مستقیم ولایت، خط اسلام و خط حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است و در برابر فریب خوردگان تسلیم نشده و نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد:مکتب سلیمانی، مکتب حضرت علی علیه السلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، عاشورا و کربلا، مکتب سلیمانی مبلغ ولایت و فقاهت است.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: نهم دی ماه به برکت حضرت زهرا سلام الله علیها است و زهرایی ها، فاطمی ها و حسینی ها به صحنه آمدند و ملت ایران شوکت، اقتدار و امنیت آفریدند و اگر باز هم لازم باشد در این زمینه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/م




ملت ایران در ۹ دی، ۲۲ بهمن دیگری برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب آفرید/ مردم در این روز یوم الله با عظمت به وجود آوردند

منبع:آرمـان
? ملت ایران در ۹ دی، ۲۲ بهمن دیگری برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب آفرید/ مردم در این روز یوم الله با عظمت به وجود آوردند