ملاقات با رهبری، انگار خواب و رویا بود

بانوی شهربابکی که برای اولین بار به دیدار مقام معظم رهبری نائل شد، گفت: فکر می‌کردم در خواب و رویا هستم. فاطمه شریفی بانوی شهربابکی که برای اولین بار به دیدار مقام معظم رهبری نائل شد، در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: زمانی که متوجه شدم برای دیدار با حضرت آقا انتخاب شدم حس […]

بانوی شهربابکی که برای اولین بار به دیدار مقام معظم رهبری نائل شد، گفت: فکر می‌کردم در خواب و رویا هستم.

فاطمه شریفی بانوی شهربابکی که برای اولین بار به دیدار مقام معظم رهبری نائل شد، در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: زمانی که متوجه شدم برای دیدار با حضرت آقا انتخاب شدم حس خوشحالی و باورنکردنی همراه با اشک ذوق داشتم.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت خدیجه (س) شهر خورسند شهربابک، افزود: موقع دیدار باورم نمی‌شد فکر می‌کردم در خواب و رویا هستم.

وی که لحنش هنوز هم هیجان داشت، بیان کرد: لحظه‌ای که دیدمشان سلامتی آقا را از خداوند طلب کردم و اشک می‌ریختم که من اینقدر از نزدیک آقا را ملاقات کنم و این لطف خداوند شامل حال من شد.

شریفی با بیان اینکه دیدار رهبری بهترین هدیه زندگی‌ام بود، اظهار کرد: اگر می‌توانستم و جلو می‌رفتم هدیه انگشتری از آقا و دست نوشته‌ای از ایشان با خط خودشان‌ و امضا و تاریخ آن را روز به عنوان یادبود می‌گرفتم.

او که حالا چشمهایش به اشک شوق نشسته دوم دی‌ماه را یکی از بهترین روزهای زندگی‌اش عنوان کرد و گفت: بهترین هدیه برای ما سلامتی رهبرمان است که آن را از خداوند متعال می‌خواهم.

انتهای پیام/ شهربابک 




ملاقات با رهبری، انگار خواب و رویا بود

منبع:آرمـان
? ملاقات با رهبری، انگار خواب و رویا بود