مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود/ شهادت حاج قاسم؛ نشانه پیروزی تمامی مستضعفین جهان خواهد بود

احسان عطایا از فلسطین گفت: به زودی شاهد آزادسازی فلسطین خواهیم بود که نتیجه تلاش های حاج قاسم است و از محبت شما نسبت به قدس و فلسطین متشکرم. به گزارش فت فتو؛ عصر امروز همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت با حضور تعدادی از مسئولان پارلمان های کشورهای اسلامی و جمعی از مسئولان […]

احسان عطایا از فلسطین گفت: به زودی شاهد آزادسازی فلسطین خواهیم بود که نتیجه تلاش های حاج قاسم است و از محبت شما نسبت به قدس و فلسطین متشکرم.

به گزارش فت فتو؛ عصر امروز همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت با حضور تعدادی از مسئولان پارلمان های کشورهای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ کشور آمریکا مرده است

یحیی قدرا رئیس مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی گفت: با شهادت حاج قاسم مقاومت قویتر شد؛ ما برای حمایت از مقاومت از ۴۵ کشور دنیا به اینجا آمده ایم تا به حاج قاسم بگوییم که سربازهای تو هستیم و راهت را ادامه می دهیم و این راه نتیجه ای جز موفقیت ندارد.

پُل از آمریکا، نماینده مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی اظهار کرد: من به حاج قاسم به دو دلیل ایمان دارم؛ چرا که کشورم مسئول این است که حاج قاسم را از دست داده اید و دوم اینکه آینده از آن شماست و کشور من از آمریکا مرده است.

شهید سلیمانی مفهوم شهادت را به هنر شهادت ارتقا داد

محمد از موریتانی نماینده مجمع جهانی حمایت از جبهه مقاومت اسلامی بیان کرد: شکی نیست که شهادت و جهاد حاج قاسم مشعلی برای همه آزادگان عالم و برای هدایت و آزادی است.

ادریس از مغرب گفت: شهادت یعنی آزادگانی که عروج می کنند و حاج قاسم مفهوم شهادت را به هنر شهادت ارتقا داد و شهادت از دلبستگان دنیا دور است.

به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود

احسان عطایا از فلسطین ابراز کرد: به زودی شاهد آزادسازی فلسطین خواهیم بود که نتیجه تلاش های حاج قاسم است و از محبت شما نسبت به قدس و فلسطین متشکرم.

اندرسون از استرالیا عنوان کرد: خدا را شاکریم به خاطر فردی که خودش را فدا کرد؛  از دانشجویان می خواهم درس این مرد بزرگ را با ما به اشتراک بگذارند.

شهید سلیمانی تنها برای ایران جهاد نمی کرد/ حاج قاسم شهید امت و انسانیت است

شیخ یوسف ناصری از عراق ابراز کرد: اگر بخواهیم حاج قاسم را در یک کلمه معرفی میکنم می گویم او انسان بود، سربازی که فقط برای ایران جهاد نمی کرد؛ توصیه اصلی او در وصیت نامه اش حمایت از مقام معظم رهبری بود.

مولا محمد طیب از الجزایر با تأکید بر اینکه حاج قاسم شهید امت و انسانیت است، گفت: راه شهادت سخت است؛ اما نتایج شیرینی دارد ۵ میلیون شهید در الجزایر داده ایم اما نتایج جهاد شیرین است، این راه ادامه دارد، تا جهان از شر استکبار آمریکا راحت شود.

شهادت حاج قاسم؛ نشانه پیروزی تمامی مستضعفین جهان خواهد بود

سید شیرازی شفق از پاکستان بیان کرد:  ما نمی توانیم حق حاج قاسم را با سخنرانی ادا کنیم، ما فرزندان حاج قاسم می گوییم به امید آزادسازی فلسطین و کشمیر در مقابل ظالمین عالم می ایستیم.

میخاییل از لبنان اظهار کرد: به ادای احترام به حضرت عیسی و مریم، وعده ما ادامه راه تو خواهد بود؛ شهادت تو نشانه پیروزی همه مستضعفین در جهان خواهد بود.

یکی از فرمانده هان حشدالشعبی با اشاره به اینکه ۱۷ سال حاج قاسم را میشناسم، اظهار کرد: او در جبهه های فرهنگی هم وارد بود و دستش را در راه اباعبدالله علیه السلام داد و ایشان در راه مبارزه با تروریسم نه تنها از شیعیان بلکه از همه بشریت دفاع کرد.

مشاور دبیرکل مجمع جهانی حمایت از مقاومت گفت: وقتی نزدیک مزار حاج قاسم شدم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و اشک ریختم اما وقتی وارد دانشگاه شدم و نتیجه کارهای فرهنگی و تحقیقاتی شما را دیدم انگار دوباره حاج قاسم را دیدم.

انتهای پیام/م




مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود/ شهادت حاج قاسم؛ نشانه پیروزی تمامی مستضعفین جهان خواهد بود

منبع:آرمـان
? مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود/ شهادت حاج قاسم؛ نشانه پیروزی تمامی مستضعفین جهان خواهد بود