مقابل تراکتور نباید غافلگیر شویم / مصدومیت ۳ بازیکن

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی فردا مقابل تراکتورسازی تبریز به هیچ عنوان نباید غافلگیر شویم. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی بسیار سختی را فردا مقابل تراکتور داریم و قطعاً یکی از بازی‌های سخت ما مقابل […]

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی فردا مقابل تراکتورسازی تبریز به هیچ عنوان نباید غافلگیر شویم.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی بسیار سختی را فردا مقابل تراکتور داریم و قطعاً یکی از بازی‌های سخت ما مقابل تراکتور است؛ شرایط این تیم را بررسی کردیم و متوجه هستیم که تیم پرمهره و پر تماشگری است.

وی بیان کرد: در بازی فردا تیم ما باید از لحاظ ذهنیت و تمرکز در شرایط بالایی باشد و به هیچ عنوان نباید در بازی شرایطی ایجاد شود که ما را غافلگیر کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: سعی کردم ذهن بازیکنان تیمم را کاملاً از این مسئله آگاه کنم که بازی با ذوب آهن تمام شده و تمام تلاش خودشان را باید برای این نبرد بسیار مهم و سخت آماده کنند.

ربیعی درباره ببازیکنان مصدوم و محروم تیمش در بازی فردا نیز گفت: مهدی کیانی، علی زارع و محمدحسین کریم زاده را به دلیل مصدومیت نداریم و امیدوارم تماشگران شاهد بازی زیبایی باشند و بتوانیم با منطقی که از خودمان در جریان بازی داریم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر ۵۳۷۱۸۰۰




مقابل تراکتور نباید غافلگیر شویم / مصدومیت ۳ بازیکن

منبع:مــهر
? مقابل تراکتور نباید غافلگیر شویم / مصدومیت ۳ بازیکن