مقابله با تحریم های استکبار جهانی از جمله روش های انتقام سخت است/ هراس آمریکا و اسرائیل از قدرت منطقه ای ایران

یحیی کمالی پور در پاسخ به این سوال که آیا مقابله با تحریم، پیروزی در جنگ رسانه ای و همراه شدن ملت های آزاده جهان می تواند از جمله روش های انتقام سخت باشد، گفت: قطعا همین است؛ زمانی که ما از انتقام صحبت می کنیم، انتقام آن است که دشمن به اهداف خود نرسد. […]

یحیی کمالی پور در پاسخ به این سوال که آیا مقابله با تحریم، پیروزی در جنگ رسانه ای و همراه شدن ملت های آزاده جهان می تواند از جمله روش های انتقام سخت باشد، گفت: قطعا همین است؛ زمانی که ما از انتقام صحبت می کنیم، انتقام آن است که دشمن به اهداف خود نرسد.

یحیی کمالی پور در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به شهادت رساندن حاج قاسم، حادثه ای عظیم در جهان اسلام شد از این جهت که وی یکی از فرمانده هان جبهه مقاومت در دنیا بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دیپلماسی اخلاقی شهید سلیمانی در کنار دیپلماسی سیاسی و نظامی وی ابراز کرد: ما شاهد توفیقات متعدد شهید سلیمانی در عرصه های مختلف از جمله پیروزی جبهه مقاومت در جنگ با داعش بودیم که این پیروزی در حالی بود که استکبار جهانی در مقابل جبهه مقاومت ایستاده بود.

وی بیان کرد: پس از شهادت شهید سلیمانی، سردار سپاه اسلام، خواست مردم و انقلابیون این بود که آنهایی که دستشان به خون حاج قاسم آلوده شده است، باید مجازات و با آنها برخورد شود و نتیجه کلی در این عرصه این باید باشد که از تمامی اهرم های سیاسی، اقتصادی، نظامی، دیپلماسی و غیره به منظور ریشه کن شدن استکبار جهانی و آمریکا از منطقه استفاده شود.

کمالی پور ابراز کرد: درست است که اقدامات زیادی در راستای انتقام سخت به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار خوب، منسجم و گسترده با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد، فعالیت هایی را انجام دادند؛ اما این به تنهایی کافی نیست و خروج آمریکایی ها می تواند یکی از صدها روش انتقام سخت در جهت انتقام خون حاج قاسم می تواند باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا مقابله با تحریم، پیروزی در جنگ رسانه ای و همراه شدن ملت های آزاده جهان می تواند از جمله روش های انتقام سخت باشد، تأکید کرد: قطعا همین است؛ زمانی که ما از انتقام صحبت می کنیم، انتقام آن است که دشمن به اهداف خود نرسد.

وی تصریح کرد: دشمن با روش های مختلف از جمله جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی، تهاجم فرهنگی، جنگ رسانه ای و تبلیغاتی و غیره می خواهد تا نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را به زانو در بیاورد؛ لذا انتقام آن است که این اقدامات دشمن را خنثی کنیم.

کمالی پور اظهار کرد: دلیل عمده و اساسی آمریکا ددمنشانه مرتکب جنایت به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، این بود که ایران اسلامی را منزوی و ما را به زانو در بیاورد؛ بنابراین هر چه ما بتوانیم قدرتمند جلوه کنیم، آمریکا را از اهدافش دور کرده ایم.

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر چه ما در عرصه های مختلف قدرتمند شویم، جهان در مقابل قدرت ما عقب نشینی خواهد کرد و امروز علی رغم همه تهدیداتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در الفاظ دارند؛ اما آنها قدرت عمل ندارند؛ چرا که از قدرت نظامی و تأثیر گذاری ایران در منطقه می هراسند؛ بنابراین هر چه قدر ما در حوزه های مختلف بتوانیم مستقل عمل کنیم و پیشرفت داشته باشیم، مطمئنا دشمن را مأیوس و ناامید کرده ایم.

انتهای پیام/م




مقابله با تحریم های استکبار جهانی از جمله روش های انتقام سخت است/ هراس آمریکا و اسرائیل از قدرت منطقه ای ایران

منبع:آرمـان
? مقابله با تحریم های استکبار جهانی از جمله روش های انتقام سخت است/ هراس آمریکا و اسرائیل از قدرت منطقه ای ایران