کل اخبار 110357 اخبار امروز : 6
  • تاریخ : جمعه - ۳۱ - فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 - April - 2024
  • ساعت :

    معلم نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته است که عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارد

    کرمان (نذیر کرمان) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان طی پیامی روز معلم را تبریک گفت. متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است. به نام خداوند جان و خرد «منْ وَقرَ عالماً فقدْ وَقرَ ربّه» (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.) امام علی (ع) معلّمی نماد شکوه و […]

    کرمان (نذیر کرمان) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان طی پیامی روز معلم را تبریک گفت.

    متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است.

    به نام خداوند جان و خرد

    «منْ وَقرَ عالماً فقدْ وَقرَ ربّه» (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.) امام علی (ع)

    معلّمی نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصۀ تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند و نقش محوری و اساسی معلّمین و اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه، بر کسی پوشیده نیست و باید در نظر داشت که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است.

    تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن مدارس از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در مقطع حساس کنونی است.

    ما با افتخار به گذشته‌ای درخشان و با امید به آینده‌ای درخشان‌تر، و با برخورداری از اساتید فرهیخته واخلاق مدار خود، برای تحقّق جامعه‌ای می‌کوشد که نتایج ارزشمند تولیدات علمی و پژوهشی در آن تجلّی می‌یابد.

    اینجانب، با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و استاد را خدمت جامعه ی فرهنگی به ویژه همکاران عزیزم در سازمان دانش آموزی تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره اساتید گرانقدری که از نعمت وجودشان در مدارس و کلاسهای درس محروم شده‌ایم، را گرامی داشته و برای شادی روح آن عزیزان سفرکرده از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را آرزو می‌کنم.

    امید است بتوانیم با بهره‌گیری از عزم استوار، تلاش مخلصانه و هدفمند جامعه فرهنگی جایگاه آموزش و پرورش را در رشد و پیشرفت کشور ارتقا بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم کنیم.»




    معلم نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته است که عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارد

    منبع: پــانا
    ? معلم نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته است که عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارد

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A