معلم رفسنجانی رتبه دوم مسابقات قرآنی کشور را از آن خود کرد

کرمان – فت فتو – “فهیمه اصغرزاده” از کشکوئیه رفسنجان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل رتبه دوم کشور را کسب کرد. به گزارش فت فتو، چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ۲ بخش بانوان و آقایان در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، […]

کرمانفت فتو – “فهیمه اصغرزاده” از کشکوئیه رفسنجان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل رتبه دوم کشور را کسب کرد.

به گزارش فت فتو، چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ۲ بخش بانوان و آقایان در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز قرآن، دعاخوانی، همخوانی و مدیحه سرایی، اذان و تفسیر عمومی قرآن از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه در تهران برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

در این مسابقات که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد در مرحله شهرستانی در فروردین امسال سه نفر از رفسنجان در رشته قرائت ترتیل به مرحله استانی راه یافتند و پس از شرکت در مسابقات استانی در تیرماه، نفرات برتر انتخاب و ۲۹ آذر به مسابقات کشوری راه یافتند.

فهیمه اصغرزاده از کشکوئیه رفسنجان که در پنج دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کرده و دوره چهل و یکم نیز در رشته قرائت ترتیل رتبه دوم کشور را از آن خود کرده بود در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: آشنایی و حفظ قرآن کریم را از بچگی و با کمک والدین پیش گرفتم.

وی که متولد سال ۱۳۷۲ و در حال حاضر معلم فرهنگی است بیان کرد: اگر دغدغه والدین ساختن شخصیت سالم برای فرزندان باشد، با تفکر خوب و کشف استعداد کودکان می توانند نونهال خود را در بهترین موقعیت زندگی پرورش دهند و شخصی متفکر، آینده نگر و خودساخته را تحویل جامعه دهند.

وی خطاب به والدین گفت: درصدد آگاهی بخشیدن به فرزندان خود باشند و با برنامه ریزی آنها را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند و آن ها را با قرآن مأنوس کنند که مسیر قرآن بهترین راه برای زندگی دنیوی و اخروی است.

امام جمعه، شهردار، بخشدار و مسئول مرکز دارالقرآن شهید رضاپور کشکوئیه رفسنجان از فهیمه اصغرزاده تجلیل کردند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




معلم رفسنجانی رتبه دوم مسابقات قرآنی کشور را از آن خود کرد

منبع: ایرنـا
? معلم رفسنجانی رتبه دوم مسابقات قرآنی کشور را از آن خود کرد