معلمی جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان فضیلت مقام معلمی و لزوم تبیین جایگاه معلم برای مردم گفت: معلمی جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ احمد فیروزی در هفت‌امین روز از هفته […]

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان فضیلت مقام معلمی و لزوم تبیین جایگاه معلم برای مردم گفت: معلمی جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ احمد فیروزی در هفت‌امین روز از هفته بزرگ‌داشت مقام معلم در جشن سپاس معلم منطقه نوق با بیان فضیلت مقام معلمی، به جایگاه آن در آیات و روایات اشاره کرد و گفت: معلمی در قرآن به عنوان جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی دانسته شده در عظمت، منزلت و مقام معلم همین کافی است که بزرگ‌ترین معلم جهان بشریت حضرت رسول خاتم(ص) به این ویژگی خود افتخار می‌کرد.

 وی با بیان این که جایگاه معلم باید برای مردم شناسانده شود تا ارزش معلم در جامعه حفظ شود افزود: اگر قرار است جامعه‌ای نجات پیدا کند، باید نگرش جامعه نسبت به آموزش و پرورش تغییر یابد.

احمد فیروزی به نقش معلمان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در دوران کرونا در بستر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در دوران بیماری کرونا آموزش‌ دانش و تربیت دانش‌آموزان با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شد که با تلاش و همت جهادی معلمان توانستیم از این دوران سخت و طاقت فرسا عبور کنیم که تلاش همکاران قابل تقدیر است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگويی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: نقش معلمان در جامعه نقش کلیدی و انکارناپذیر است زیرا که پیشرفت و توسعه همه جانبه جامعه مبتنی بر تربیت و آموزش معلمان به دانش‌آموزان است.

 وی در ادامه به موضوع رتبه‌بندی و هم چنین اتفاقاتی که در پرداخت حقوق اسفند افتاد اشاره کرد و قول مساعد داد به اعتراضات همکاران به رتبه‌ها در اسرع وقت و با دقت رسیدگی خواهد شد.

انتهای خبر/ک




معلمی جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی است

منبع:آرمـان
? معلمی جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی است