معرفی آخرین فناوری‌های نوین کشور در نمایشگاه اینوتکس

به گزارش نذیر کرمان؛ سجاد عباسی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با اشاره به برگزاری جشنواره پیشگامان در اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: برپایی پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و رونمایی از محصولات با فناوری پیشرفته از برنامه‌های این جشنواره است. وی افزود: عدم معرفی محصول یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی […]

به گزارش نذیر کرمان؛ سجاد عباسی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با اشاره به برگزاری جشنواره پیشگامان در اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: برپایی پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و رونمایی از محصولات با فناوری پیشرفته از برنامه‌های این جشنواره است.

وی افزود: عدم معرفی محصول یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، عدم وجود مشابه داخلی، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی و دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از جمله شرایط حضور در این نمایشگاه است.

عباسی ادامه داد: محصولات و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه با حضور مسئولان داخلی و خارجی و مدیران صنایع و مشتریان بالقوه این محصولات رونمایی خواهد شد. قرارگیری محصول برتر در سامانه فن‌بازار ملی ایران و پوشش خبری و تبلیغاتی نیز از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

متقاضیان از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند جهت حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، از طریق سایت IPF.inotex.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۴) روز‌های ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/




معرفی آخرین فناوری‌های نوین کشور در نمایشگاه اینوتکس

منبع: بــرنا
? معرفی آخرین فناوری‌های نوین کشور در نمایشگاه اینوتکس