معدوم سازی بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی در شهرستان انار

سرپرست مرکز بهداشتی درمانی شهرستان انار از معدوم‌سازی بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ‌ گذشته در شهرستان انار خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار؛  محمدرضا میرکی با اشاره به نظارت بازرسان بهداشت محیط در شهرستان انار […]

سرپرست مرکز بهداشتی درمانی شهرستان انار از معدوم‌سازی بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ‌ گذشته در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار؛  محمدرضا میرکی با اشاره به نظارت بازرسان بهداشت محیط در شهرستان انار اظهار کرد: در طی سه ماه گذشته، با بازرسی‌های صورت پذیرفته توسط ۵ اکیپ از بازرسان بهداشت محیط این مرکز، تعداد دو هزار و ۸۹۹ بازرسی انجام و مقدار دو هزار و ۶۹۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم شد.

در همین رابطه، آذرنیا مسئول واحد سلامت محیط و کار گفت: در بسیج سلامت نورزوی ۱۴۰۲ تعداد هزار و ۱۴۳ بازرسی‌ توسط کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان انجام و مقدار ۷۵۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده است.
 
انتهای خبر/انار




معدوم سازی بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی در شهرستان انار

منبع:آرمـان
? معدوم سازی بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی در شهرستان انار