معاون رئیس جمهور: دشمنان برای انتخابات ایران به تکاپو افتاده‌اند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها شهید سلیمانی و شهدای انفجار تروریستی کرمان و تجلیل از سلحشوران یمن در جمع اقشار مختلف مردم شهر کشکوئیه رفسنجان، با بیان اینکه آمریکا و انگلیس با تجاوز غیرقانونی به سرزمین یمن و بمباران مردم مقاوم […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها شهید سلیمانی و شهدای انفجار تروریستی کرمان و تجلیل از سلحشوران یمن در جمع اقشار مختلف مردم شهر کشکوئیه رفسنجان، با بیان اینکه آمریکا و انگلیس با تجاوز غیرقانونی به سرزمین یمن و بمباران مردم مقاوم این کشور، به‌دنبال تحت الشعاع قرار دادن شکست خود در غزه هستند، اظهارداشت: اگرچه ایستادگی مردم یمن در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه برای آنها هزینه دارد ولی نشان دادند که مردانه در این راه آماده جانفشانی هستند و ای کاش یک جو غیرت یمنی‌ها را دست‌اندرکاران برخی کشورهای عربی و اسلامی داشتند که حتی حاضر نیستند برای محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند.

وی با بیان اینکه یمنی‌های غیور ثابت کرده‌اند که با اینگونه قلدرمابی‌ها مرعوب نمی‌شوند و اتفاقاً با انگیزه و روحیه بالاتری به مقابله می‌پردازند، افزود: همچنان که بلافاصله بعد از این حمله در فاصله ۷ دقیقه پاسخ آنها را دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور روحیه غیرت و سلحشوری مردم یمن را مایه مباهات دانست و تصریح کرد: مردم غیور یمن که ۸ سال در مقابل ائتلاف عربی، عبری و غربی جانانه با دست خالی مقاومت و ایستادگی کرد و آنان را شکست دادند بی‌تردید در رودررویی با دشمن اصلی و صحنه‌گردان محوری ائتلاف، نه تنها دچار تردید نمی‌شوند بلکه راهی را که در پیش گرفته‌اند مصمم‌تر ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: مردم یمن در دفاع از مردم مظلوم غزه اهل عقب‌نشینی نیستند و با همه وجود از آنها حمایت می‌کنند و با استمرار توقف کمک رسانی کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که کالا و تجهیزات نظامی به سمت سرزمین‌های اشغالی از مسیر دریای سرخ حمل می‌کنند، ضربه سنگینی بر صهیونیست‌ها وارد کردند.

حسینی با بیان اینکه حامیان رژیم صهیونیستی با ایجاد جبهه‌های جدید و بمباران مردم یمن تلاش می‌کنند ذهن افکار عمومی جهان را از شکست رژیم صهیونیستی در غزه و جنایت جنگی و نسل‌کشی این رژیم نامشروع منحرف کنند،‌ تاکید کرد: هیچ مصیبتی در عصر ما مثل مصیبت مردم غزه نیست. استقامت و پایداری مردم غزه و حمایت شان از نیروهای مقاومت، غرورانگیز است و مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داده است به نحوی که در ۹۰ روز اول جنگ غزه، ‌بیش از ۶ هزار تجمع و تظاهرات در کشورهایی غربی که غالباً دولت‌هایشان حامیان اصلی رژیم کودک‌کش هستند، علیه جنایات صهیونیست‌ها برگزار شده است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: بدون تردید بیداری ایجاد شده در بین مردم جهان، اجازه نخواهد داد که ظلم و ستم سلطه‌گران ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از منزل تعدادی از شهیدان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهارداشت: این شهدا و خانواده‌هایشان معمولاً از طبقات مستضعف جامعه هستند اما روح بلند و ایمان مستحکم دارند و به اینکه در راه اسلام و انقلاب شهید داده‌اند افتخار می‌کنند و بر ادامه راه شهیدان تاکید دارند و این روحیه رمز پیروزی و شکست ناپذیری ملت ایران است.

حسینی با اشاره به اینکه شهدای حادثه تروریستی کرمان دلدادگان و عاشقان حاج قاسم و مکتب این شهید بزرگوار هستند، گفت: یاد حاج قاسم و قدم گذاشتن در راه این شهید به معنی بزرگداشت همه ارزش‌ها و کمالات الهی است. سردار دل‌ها کسی بود که اهل ایمان و عمل صالح بود و به مردم عشق می‌ورزید و خداوند نیز محبت او را در دل‌های مردم قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات و مشارکت گسترده در آن اشاره کرد و با بیان اینکه مردم کشکوئیه در نهضت اسلامی و دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها پیشتاز و حرکت آفرین بودند، گفت: امروز تک تک ما وظیفه داریم دیگران را برای حضور و مشارکت فعال در انتخابات متقاعد کنیم.

معاون رئیس جمهور افزود: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم را از مشارکت در انتخابات مایوس کند و در این راه حتی از اقدام تروریستی هم دریغ نمی‌کند. دشمنان به خوبی از نقش و تاثیر ملت ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی آگاه هستند لذا به تکاپو افتاده‌اند تا ما را ضعیف نشان دهند.

حسینی اظهارداشت: اگر دشمن احساس کند که ملت ایران ضعیف شده است قطعاً به بحران‌سازی و ایجاد اغتشاش و بلوا روی خواهد آورد اما با حضور حداکثری می‌توانیم امنیت و اقتدار کشور را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور موجب دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه نیز می‌شود لذا حضور پررنگ مردم هم آثار داخلی و هم تبعات بین‌المللی دارد، تصریح کرد: باید انتخابات را به رزمایش همبستگی و همدلی تبدیل کنیم.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت معرفی و شناخت ویژگی‌ها و خصوصیات سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی از یک روستای کوچک و خانواده مستضعف با تلاش و مجاهدت و خودسازی به چهره بی‌بدیل جهانی تبدیل شد و توده‌های مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان به ایشان احترام می‌گذارند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند سردار سلیمانی نباید صرفا در یک فرد خلاصه کرد بلکه شهید سلیمانی یک راه، مدرسه و مکتب است و باید جوانان و نوجوانان را با ویژگی‌ها و روحیات سردار دل‌ها آشنا کنیم چون مکتب سردار سلیمانی مدرسه انسان‌سازی است.

حسینی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از ایمان و روحیه بالایی برخوردار بود و برخلاف برخی که تحت تاثیر تعریف اطرافیان دچار غرور و کیش شخصیت و در نتیجه اعوجاج و انحراف شدند با اینکه محبوب مردم بود اما هیچ گاه دچار توهم، تزلزل و غرور نشد و تا آخر در راه امام راحل و رهبری عزیز و مردم مقاوم ایران ثابت قدم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان این مراسم با حضور در حلقه گرم و صمیمی مردم منطقه، از نزدیک با آنان به گفت‌وگو نشست و مطالبات و درخوست‌های آنان را در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کارآفرینی، اشتغال، بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار داد.

معاون رئیس جمهور همچنین در جریان سفر به کشکوئیه در مراسمی که فداکار استاندار کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولین کشکوئیه و شهرستان رفسنجان حضور داشتند، اولین مرکز سونوگرافی را که با همت خیرین محلی تجهیز و بنا شده را افتتاح کرد و کلنگ‌ احداث کارخانه سرامیک کارا اسلب سرام کویر را به زمین زد.

کارخانه سرامیک قرار است با اعتبار بالغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شود و ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر را دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




معاون رئیس جمهور: دشمنان برای انتخابات ایران به تکاپو افتاده‌اند

منبع: تسنــیم
? معاون رئیس جمهور: دشمنان برای انتخابات ایران به تکاپو افتاده‌اند