معاون دادگستری استان: ساماندهی حاشیه شهر کرمان در اولویت قرار گیرد

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۶ بهمن ماه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاون قضایی دادگستری استان کرمان به همراه سرپرست شهرداری، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران کل از برخی پروژه‌های شهری سطح شهر کرمان بازدید کردند. معاون دادگستری کل استان کرمان در نشست جمع‌بندی این بازدیدها بر لزوم تکمیل پروژه‌های در […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۶ بهمن ماه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاون قضایی دادگستری استان کرمان به همراه سرپرست شهرداری، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران کل از برخی پروژه‌های شهری سطح شهر کرمان بازدید کردند.

معاون دادگستری کل استان کرمان در نشست جمع‌بندی این بازدیدها بر لزوم تکمیل پروژه‌های در حال احداث شهرداری و همچنین اعتماد سازی شهرداری در راستای مشارکت مردم و بخش خصوصی در پروژه‌های شهری تاکید کرد.

سیدمهدی قویدل گفت: دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد با حمایت حقوقی و قضایی از مجموعه شهرداری در جهت حل مشکلات شهری نقش خود را ایفا نماید .

وی خواستار تقویت مشارکت شهرداری با بخش خصوصی شد و بیان کرد: در توسعه شهری بخش خصوصی می‌تواند بسیار موفق عمل کند و بایستی شهرداری کرمان از این ظرفیت استفاده کند.

قویدل با بیان اینکه علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته، در حال حاضر وضعیت فضای شهری در حاشیه شهر کرمان مطلوب نیست، افزود: لازم است موضوع روشنایی معابر ، احداث فضای سبز و پارک‌ها و آسفالت معابر مناطق حاشیه شهر کرمان در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بر تعامل سازنده میان دستگاه‌های متولی در زمینه آبادانی و توسعه شهر کرمان تاکید کرد و افزود: بایستی در مناطق کم برخوردار شهر کرمان با همکاری دستگاه‌های متولی توسعه و آبادانی آن منطقه در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها وظایف و اختیارات زیادی دارند و در بسیاری از تصمیم گیری‌ها مستقل هستند، بنابراین لازم است از این قابلیت نهایت استفاده را در راستای حل مشکلات موجود به کار گیرند.

قویدل نبود پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر را یکی از دلایل ترافیک در کرمان دانست و افزود: یکی دیگر از مشکلات شهر کرمان کم بودن مسیرهای دسترسی به خیابان‌های اصلی شهر است و لازم است شهرداری کرمان در جهت رفع این معضل تدابیری را لحاظ کند.

 محسن توسیرکانی سرپرست شهرداری کرمان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود شهرداری، گفت: مسائلی مانند روشنایی معابر، ترافیک شهری، مشکلات حاشیه‌نشینی و تصرف غیرقانونی زمین‌های اطراف پروژه پل شهدای خلبان از مشکلات کنونی شهرداری است.

انتهای پیام 




معاون دادگستری استان: ساماندهی حاشیه شهر کرمان در اولویت قرار گیرد

منبع: ایـسنا
? معاون دادگستری استان: ساماندهی حاشیه شهر کرمان در اولویت قرار گیرد