معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله: مراقبت باشیم گرفتار بی‌بصیرتی نشویم

معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امام علی(ع) کشته بی‌بصیرتی جامعه آن روز است و ما باید مراقبت کنیم که گرفتار بی‌بصیرتی نشویم. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی‌پور معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در دومین شب از لیالی قدر در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه(ع) روستای […]


معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امام علی(ع) کشته بی‌بصیرتی جامعه آن روز است و ما باید مراقبت کنیم که گرفتار بی‌بصیرتی نشویم.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی‌پور معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در دومین شب از لیالی قدر در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده‌زیار که با حضور با شکوه جوانان و نوجوانان هیئتی همراه بود، با تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) غم عظمی و جانسوزی است که امام عصر(عج) و شیعیان جهان را ناراحت و غمگین کرده است.

 وی با بیان اینکه امام علی(ع) ۳۰ سال از نظر سنی از پیامبر(ص) کوچک‌تر بود اما تمام وجود خود را در حمایت از پیامبر اسلام(ص) و دین خدا گذاشت، افزود: آن حضرت بارها پیامبر(ص) را از فتنه کفار نجات داد و حضرت علی(ع) بود که در بستر پیامبر(ص) خوابید و حضرت محمد(ص) از مکه به مدینه هجرت کرد.

 شاهمرادی‌پور با اشاره به اینکه در تمام نبردهای اسلام حضرت علی(ع) پیروز میدان بود و او شجاع‌ترین و تاثیرگذارترین مرد در میدان نبرد بوده است، بیان کرد: در جنگ خندق و نبرد با عمرو بن عبدود آنچنان نبردی کرد که جبهه اسلام را به وجد آورد.

 معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها خوب خیبرشکن را می‌شناسند، بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بداند تکرار تاریخ از جا کنده شدن درب قلعه خیبر نزدیک است.

شاهمرادی‌پور با اشاره به اینکه ۳۰ سال بعد از رحلت پیامبر(ص) حضرت امیرالمومنین(ع) در محراب مسجد کوفه در حال نماز خواندن به شهادت رسید، گفت: علی(ع) کشته بی‌بصیرتی جامعه آن روز است و ما باید مراقبت کنیم که گرفتار بی‌بصیرتی نشویم.

 وی با بیان اینکه قضاوت‌های حضرت علی(ع) باورنکردنی است؛ اینکه چگونه دقیق حق را از ناحق تشخیص داده و اجازه نداد فردی که مورد ظلم واقع شده است، حقش ضایع شود، افزود: علی(ع) محور حق است و جان پیامبر (ص) بود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: آنچه که حاج‌قاسم را سردار دل‌ها و جاودانه کرد، ولایتمداری این شهید بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس را در پیش داریم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که حاج‌قاسم سلیمانی شهید قدس است، ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ادامه دادن راه شهدا است و شادی آنها را در پی خواهد داشت.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله: مراقبت باشیم گرفتار بی‌بصیرتی نشویم

منبع: فــارس
? معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله: مراقبت باشیم گرفتار بی‌بصیرتی نشویم