معاون استاندار کرمان: کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا در استان فعال شوند

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر ضرورت فعال سازی کمیته های تخصصی زیرمجموعه ستاد کرونا در استان تاکید و بیان کرد که اگرچه کرونا کنترل و مهار شده اما پایان نیافته و این درحالی است که با بزرگنمایی چالش های کرونا نیز نباید التهاب ایجاد کرد. به گزارش […]

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر ضرورت فعال سازی کمیته های تخصصی زیرمجموعه ستاد کرونا در استان تاکید و بیان کرد که اگرچه کرونا کنترل و مهار شده اما پایان نیافته و این درحالی است که با بزرگنمایی چالش های کرونا نیز نباید التهاب ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، رحمان جلالی روز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان کرمان همچنین بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا به صورت فردی و اجتماعی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا تشویق شوند گفت: ضمن آنکه برگزاری مراسم و نمایشگاه ها باید در کمیته های تخصصی زیرمجموعه ستاد کرونا این استان بررسی شود.

جلالی اظهار داشت: هرچند کرونا در کرمان کنترل و مهار شده اما پایان نیافته است لذا ضرورت جلوگیری از عادی انگاری و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این استان همچنان وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به ضرورت فعال سازی کمیته های تخصصی زیرمجموعه ستاد کرونا تاکید کرد: همچنین با بزرگنمایی چالش های کرونا نباید استان و کشور را دچار التهاب کرد.

اهالی کرمان نوبت واکسن یادآور کرونا را دریافت کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا سالانه است گفت: افرادی که نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند نیز باید تا پایان شهریورماه سال جاری نوبت یادآور را دریافت کنند.

مهدی احمدی نژاد افزود: تاثیرات واکسیناسیون کرونا به حدی است که پس از پوشش دهی مناسب سیر صعودی کرونا در این استان نزولی شد.

وی اظهار داشت: مردم ۵۰ روز پس از تزریق واکسن نوبت سوم کرونا می توانند با مراجعه به مراکز علوم پزشکی در سراسر استان کرمان نوبت یادآور این واکسن را در سال ۱۴۰۱ دریافت کنند.

شیب ملایم شیوع کرونا در کرمان و ضرورت همکاری مردم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شمار مبتلایان کرونا در استان کرمان با شیب ملایم صعودی شده لذا ضرورت همکاری مردم در این حوزه وجود دارد.

وی عنوان کرد: اکنون ۴۴ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری هستند که مبتلا شدن ۱۳ نفر از آنان قطعی شده در حالی که آمار افراد بستری در هفته قبل ۲۳ نفر و هفته های پیش از آن به ترتیب ۱۰ و ۹ نفر بوده است.

احمدی‌نژاد افزود: سه شهروند طی هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان جان خود را از دست دادند، در حالی که این آمار طی ۲ هفته قبل یک نفر بوده و در سه هفته پیش نیز صفر بود.

وی یادآور شد: تاکنون حدود ۹۱ درصد از افراد بالای ۱۲ سال استان کرمان نوبت نخست، ۸۰ درصد نوبت دوم و ۵۳ درصد نوبت سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: وضعیت تزریق واکسیناسیون کرونا در استان قابل قبول است و بایستی با همکاری مردم افزایش یابد که فقط در همین صورت می توانیم این بیماری را کنترل کنیم.




معاون استاندار کرمان: کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا در استان فعال شوند

منبع: ایرنـا
? معاون استاندار کرمان: کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا در استان فعال شوند