معاون استاندار کرمان: شرق این استان پیشرفت مبتنی بر عدالت داشته باشد

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیشرفت با توسعه تفاوت دارد گفت: شرق این استان باید پیشرفت مبتنی بر عدالت داشته باشد. به گزارش خبرنگار فت فتو، رحمان جلالی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار بم […]

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیشرفت با توسعه تفاوت دارد گفت: شرق این استان باید پیشرفت مبتنی بر عدالت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، رحمان جلالی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار بم افزود: متأسفانه از کلید واژه توسعه زیاد استفاده می شود و پیشنهاد می شود به جای توسعه از کلمه پیشرفت استفاده کنید زیرا مقام معظم رهبری به این واژه تاکید بسیاری دارند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که باید پیشرفت را بر مبنای عدالت سرلوحه کارها قرار دهیم و رقم بزنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: تفاوت توسعه با پیشرفت به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در این است که توسعه یعنی اینکه از کوه بالا می رویم و وسط راه وقتی کسی خسته می شود بگوییم فرصت نداریم باید به قله برسیم اما پیشرفت می گوید می ایستیم و همه با هم بالا می رویم.
وی به جمله کلیدی بنیان گذار انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: حضرت آقا می فرماید نگران این هستم که شما کشور را به دست جریان لیبرال بدهید.
جلالی اظهار کرد: در دهه ۶۰  بنی صدر که نماد جریان لیبرال بود کلید واژه نمی توانیم را رقم زد.
وی توضیح داد: امروز در جهاد تبیین باید به این موضوع اشاره کرد که آنچه در حوزه اقتصادی گرفتار آن هستیم مرهون جریان لیبرال است.
به گفته وی ولنگاری حوزه فرهنگ و عدم شایسته سالاری نیز به واسطه جریان لیبرال است. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: لیبرال به تعبیر امام اباحی گری ،یعنی همه چیز مباح است 
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی می گوید در کشور دیگر جریان اصلاح طلب و اصولگرا  نداریم و تنها دو جریان انقلابی و لیبرال را داریم.
به گفته وی آنچه را باید پیگیری کرد جریان ناب انقلابی است که رگه های آن در دولت رییسی نیز دیده می شود.




معاون استاندار کرمان: شرق این استان پیشرفت مبتنی بر عدالت داشته باشد

منبع: ایرنـا
? معاون استاندار کرمان: شرق این استان پیشرفت مبتنی بر عدالت داشته باشد