مطالبۀ افزایش اختیارات استان در حوزۀ برق

فت فتو ـ گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت: «اگر تفویض اختیار به استان کرمان داده و موانع از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود، می‌توانیم ظرف یک سال شش هزار مگاوات برق تولید کنیم». علی زینی‌وند افزود: «دولت‌ها در ابتدای فعالیت، با شعار تفویض اختیار می‌آیند اما کارشناسان بدنه‌ی وزارتخانه‌ها کاری می‌کنند که همه‌ی دولت‌ها شبیه […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت: «اگر تفویض اختیار به استان کرمان داده و موانع از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود، می‌توانیم ظرف یک سال شش هزار مگاوات برق تولید کنیم».

علی زینی‌وند افزود: «دولت‌ها در ابتدای فعالیت، با شعار تفویض اختیار می‌آیند اما کارشناسان بدنه‌ی وزارتخانه‌ها کاری می‌کنند که همه‌ی دولت‌ها شبیه به هم حرف بزنند. نگرانم که سیستم اداری در دولت سیزدهم نیز سه، ‌چهار ماه دیگر مانند گذشته عمل کند».

وی ادامه داد: «همه‌ی دولت‌ها مشتاقند که در بیش‌تر زمینه‌ها از جمله برق، کشور خودکفا شود اما بدنه‌ی بروکراتیک اداری این اجازه را نمی‌‌دهد».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان، وی ۱۴ بهمن‌ماه در حاشیه‌ی امضای تفاهم‌نامه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک بهینه‌سازی و ارتقاء بهره‌وری تاکید کرد: «باید جایگاه استان کرمان در حوزه انرژی تجدیدپذیر بالاتر از این باشد».

وی اظهار کرد: «در استان کمیته ویژه انرژی‌های خورشیدی تشکیل دادیم و کرمان در این حوزه ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد».  

وی تصریح کرد: «اگر دولت از سر راه مردم کنار برود مردم به خوبی کشور را اداره می‌کنند».

برپایه‌ی این خبر، تفاهم‌نامه‌ی تولید شش هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر در کرمان بین سازمان ساتبا (سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق) و استانداری کرمان منعقد شد. /الف

 




مطالبۀ افزایش اختیارات استان در حوزۀ برق

منبع: خبر کرمان
?
مطالبۀ افزایش اختیارات استان در حوزۀ برق

: اخبار استان کرمان – اقتصادی