مطالبه گری در جامعه ترویج شود

کرمان – استاندار کرمان خواستار ترویج مطالبه گری در جامعه شد و گفت: این حرکت باید به توسعه و پیشرفت ختم شود. به گزارش فت فتو، علی زینی وند شنبه شب در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: یکی از اصولی که باید در جامعه به ان پرداخته می‌شود مطالبه گری است که این […]

کرمان – استاندار کرمان خواستار ترویج مطالبه گری در جامعه شد و گفت: این حرکت باید به توسعه و پیشرفت ختم شود.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند شنبه شب در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: یکی از اصولی که باید در جامعه به ان پرداخته می‌شود مطالبه گری است که این اصل در سورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گرفته است اما این روند باید با بررسی‌های دقیق عملیاتی شود تا بتوانیم مدیران را در خصوص این مطالبات پاسخگو کنیم.

وی افزود: در همین راستا باید ساختار شبکه ای مطالبه گری در جامعه مهیا شود تا در یک چارچوب و ساختار این مطالبات به نتیجه برسد و موجب توسعه و رفع مشکلات مردم شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: فرهنگ مطالبه گری به خصوص در کرمان باید با جدیت ترویج شود و در این راستا باید فرهنگ سازی لازم انجام شود تا بتوانیم مدیران را در مقابل این خواست‌های قانونی حساس کنیم و در نهایت به بهبود شرای ط موجود ختم شود.

وی در زمینه وجود معادن و لزوم پرداخت سهم ۱۵ درصدی استان از حقوق معادن کشور گفت: استان کرمان بهشت معادن است و شاهد فعالیت گسترده معادن مختلف در استان هستیم که باید بخشی از عوائد این معادن در استان هزینه شود.

وی گفت: پیگیری‌های فراوانی در این زمینه انجام شده است با توجه به نوع بودجه بندی سال ۱۴۰۱ امیدواریم بتوانیم بخشی از این اعتبارات را در استان هزینه کنیم.

کد خبر ۵۴۲۸۷۵۹




مطالبه گری در جامعه ترویج شود

منبع: مــهر
? مطالبه گری در جامعه ترویج شود