مصلح: چرا اشتباهات داوری برای تیم‌های قلعه‌نویی است؟

مدافع گل گهر سیرجان می‌گوید اشتباهات داوری عمدی نیست اما همواره برای تیم‌های قلعه نویی رخ می‌دهد! به گزارش فت فتو، شایان مصلح بعد از شکست دو بر یک گل گهر مقابل استقلال گفت: بازی پایاپای بود و ما هم می‌توانستیم نیمه اول جلو بیفتیم و نیمه دوم هم موقعیت‌های را گل نکردیم. باید درباره […]

مدافع گل گهر سیرجان می‌گوید اشتباهات داوری عمدی نیست اما همواره برای تیم‌های قلعه نویی رخ می‌دهد!

به گزارش فت فتو، شایان مصلح بعد از شکست دو بر یک گل گهر مقابل استقلال گفت: بازی پایاپای بود و ما هم می‌توانستیم نیمه اول جلو بیفتیم و نیمه دوم هم موقعیت‌های را گل نکردیم. باید درباره داوری صحبت کنیم.

وی با اشاره به پنالتی گرفته شده برای استقلال در اواخر مسابقه گفت: من همیشه گفتم شرف داوران ما بالا است و چیزی را از قصد انجام نمی‌دهند اما چرا اشتباهات داوری باید برای تیم‌های آقای قلعه نویی است؟ این اتفاقات چرا در زمان کسب سهمیه قهرمانی رخ می‌دهد؟ دو سال قبل هم در بازی با استقلال به اشتباه به خاطر حرکت دیاباته پنالتی گرفتند. داور از رو به رو می‌بیند که دست بسته است اما کمک داور از کنار زمین باز یا بسته بودن دست را می‌بیند و پنالتی می‌گیرد! این تیم شهرستانی است و می خواهد امتیاز بگیرد اما اتفاقات عجیبی را رقم می‌زنند. وقتی تیم فضای مجازی ندارد که فشار بیاورد، مثل همین تیم استقلال که به فدراسیون و داوران فشار می‌آورد، نباید به گل گهر هم زور بگویند. وقتی تیم زور ندارد، نباید به آن فشار بیاوریم. نمی‌گوییم از قصد است اما چرا همه این اشتباهات و اتفاقات برای تیم های شهرستانی که از نظر رسانه‌ای هم ضعیف‌تر هستند، رخ می‌دهد؟

مدافع گل‌گهر سیرجان با اشاره به ماجرای کسر هفت امتیاز از این تیم به علت استفاده از اریک باگناما گفت: خودشان در فدراسیون به باگناما اجازه بازی داده بودند و بعد می‌آیند سرتیم را می‌برند. تیم بلند می‌شود و می‌خواهد سهمیه آسیا را بگیرد. ۹۰ دقیقه مقابل تیم صدرنشین جنگیدیم اما این اتفاقات رخ داد. همه این مطالب حرف است. دو، سه روز رسیدگی می‌شود و می‌گویند حق ما ضایع شد. الان کارشناسان نظر می‌دهند. اگر کارشناسی بگوید پنالتی استقلال درست نبود، به حدی به او فشار می‌آورند و توهین می کنند که دفعه بعد مقابل تیمی که طرفدار و فضای مجازی دارد نمی‌تواند صحبت کند.

انتهای پیام




مصلح: چرا اشتباهات داوری برای تیم‌های قلعه‌نویی است؟

منبع: ایـسنا
? مصلح: چرا اشتباهات داوری برای تیم‌های قلعه‌نویی است؟