مشکل اقتصاد کرمان، فرهنگی است

به گزارش نذیر کرمان؛ امیر حسن‌زاده در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، یکسری از مشکلات در سطح ملی و یکسری در سطح استان باید حل و فصل گردد. وی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، ابتدا باید […]

به گزارش نذیر کرمان؛ امیر حسن‌زاده در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، یکسری از مشکلات در سطح ملی و یکسری در سطح استان باید حل و فصل گردد.

وی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، ابتدا باید تولید را درست کنیم. اگر تولید مناسب داشته باشیم یعنی مشکلات محیط زیست، گمرک، استاندارد و دیگر موارد حل شود، تورم هم کاهش می‌یابد.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی در سطح استان کرمان تصریح کرد: شرکت ایمیدرو در جنوب استان پای کار آمده تا آموزش‌های تخصصی معدن و سنگ‌های معدنی را از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای ارائه دهد.

وی طرح مهارت‌آموزی سربازان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: نهضت قطعه‌سازی نیز در استان آغاز شده و شرکت‌های صنعتی و معدنی مکلف هستند نیاز خود را از تولیدات استان تامین کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان عنوان‌ کرد: مهارت‌آموزی در ساخت طلا و نقره نیز با کمک شرکت مس به عنوان مسئولیت اجتماعی در دستور کار است‌.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




مشکل اقتصاد کرمان، فرهنگی است

منبع: بــرنا
? مشکل اقتصاد کرمان، فرهنگی است