مشکل آب آشامیدنی نرماشیر به‌زودی حل خواهد شد

فت فتو/کرمان سرپرست فرمانداری نرماشیر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی آب آشامیدنی از سد نسا به شهرستان نرماشیر در دستور کار قرار خواهد گرفت. حمید طبسی نژاد، سرپرست فرمانداری نرماشیر، با جمعی از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دیدار کرد. در این دیدار ناصر عزیز آبادی رئیس شورای اسلامی روستای […]

فت فتو/کرمان سرپرست فرمانداری نرماشیر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی آب آشامیدنی از سد نسا به شهرستان نرماشیر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حمید طبسی نژاد، سرپرست فرمانداری نرماشیر، با جمعی از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دیدار کرد.

در این دیدار ناصر عزیز آبادی رئیس شورای اسلامی روستای محمدآباد آب شیرین به نمایندگی از دیگر شوراهای اسلامی به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده توسط شوراها ودهیاران پرداخت 
وی درادامه به کمبود آب پایدار در بخش شرب اشاره‌ کرد و گفت: مردم وکشاورزان با مشکلات آب آشامیدنی مواجه هستند که باید به این امر توجه شود.
وی افزود: با توجه به اینکه شرق استان از چندین سال قبل افت زنجره خرما باعث ضرر به محصولات این منطقه شده است  که کشاورزان این منطقه را دچار مشکل کرده که باید دولت در این امر یک مبارزه هماهنگ برای تمام باغات در نظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جاده نرماشیر یک جاده ترانزیتی است و چون به مرز کشور نزدیک است حمل قاچاق سوخت و حمل قاچاق انسان  از این مسیر انجام می شود  ودر این مسیر روستاهای زیادی و همچنین از وسط شهر عبور می کنند که باید چاره اندیشی شود.
سرپرست فرمانداری نرماشیر نیز در خصوص تسریع در تخصیص آب آشامیدنی از طریق سد نساء به شهرستان نرماشیر گفت: با پیگیری های به عمل آمده از طریق مهندس رشیدی  مدیر کل آبفا استان کرمان و قول مساعدت  داده شد که این امر در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: با تخصیص تامین آب از سد نساء به شهرستان نرماشیر شاهد کاهش بخشی از مشکل آب آشامیدنی این شهرستان خواهیم بود.
سرپرست فرمانداری شهرستان نرماشیرگفت: در خصوص زنجره و مشکل آفت خرما با همکاری جهاد کشاورزی در روزهای آینده جلسه ای  با مدیر کل جهاد کشاورزی در جهت مهار یا کاهش این آفت خواهیم داشت.

انتهای پیام




مشکل آب آشامیدنی نرماشیر به‌زودی حل خواهد شد

منبع: ایـسنا
? مشکل آب آشامیدنی نرماشیر به‌زودی حل خواهد شد