مشکلات کشاورزان ارزوئیه در وزارت کشاورزی بررسی شد

نماینده مردم شهرستان‌های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه بررسی مشکلات کشاورزان ارزوئیه در وزارت‌خانه جهاد کشاورزی خبر داد. صمدالله محمدی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان از برگزاری جلسه بررسی مشکلات کشاورزان شهرستان ارزوئیه در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. نماینده مردم بافت، رابر و […]

نماینده مردم شهرستان‌های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه بررسی مشکلات کشاورزان ارزوئیه در وزارت‌خانه جهاد کشاورزی خبر داد.

صمدالله محمدی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان از برگزاری جلسه بررسی مشکلات کشاورزان شهرستان ارزوئیه در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسه با حضور قائم‌مقام وزیر کشاورزی، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل کشور، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه و جمعی از کشاورزان شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد طی یک هفته طرح مبارزه با آفت برگ‌خوار ذرت توسط سازمان حفظ نباتات کشور تهیه و به دفتر مدیریت‌بحران و پدافند غیرعامل وزارت متبوع ارسال شود، در این خصوص دفتر مدیریت‌بحران با هماهنگی مقام عالی وزارت موضوع را به سازمان انرژی اتمی کشور ارجاع تا با همکاری سازمان مذکور، سازمان حفظ نباتات و سازمان غذا و دارو کشور شیوه مبارزه با آفت بررسی و مشکل برطرف گردد.

محمدی در پایانخاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد طی یک هفته شرکت پشتیبانی دام کشور با همکاری سازمان تعاون روستایی کشور از انبارهای ذخیره ذرت شهرستان ارزوئیه بازدید و شرایط ذرت‌های انبارشده بررسی و تدابیر لازم جهت خرید و تعیین تکلیف ذرت کشاورزان صورت گیرد، طی یک هفته سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نسبت به تهیه گزارش کامل کشاورزان خسارت‌دیده از آفت ذرت به همراه لیست و مبلغ خسارت تهیه و به دفتر مدیریت‌بحران و پدافند غیرعامل ارسال کند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده




مشکلات کشاورزان ارزوئیه در وزارت کشاورزی بررسی شد

منبع:آرمـان
? مشکلات کشاورزان ارزوئیه در وزارت کشاورزی بررسی شد