مشکلات فعالان اقتصادی در بازارهای بین‌المللی پیگیری شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف کشاورزی،معدنی،تاریخی و گردشکری گفت:«وزارت امور خارجه می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های استان،شرایط و بستر را برای ارتباط با بازارهای هدف در کشورهای مختلف فراهم کند». محمدمهدی فداکار در دیدارِ مشاور وزیر امور خارجه در امور نمایندگی‌های استانی با اشاره به اینکه […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف کشاورزی،معدنی،تاریخی و گردشکری گفت:«وزارت امور خارجه می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های استان،شرایط و بستر را برای ارتباط با بازارهای هدف در کشورهای مختلف فراهم کند».

محمدمهدی فداکار در دیدارِ مشاور وزیر امور خارجه در امور نمایندگی‌های استانی با اشاره به اینکه رویکرد وزارت امور خارجه در حوزۀ اقتصادی تقویت شده و نگاه خوبی در این وزارتخانه حاکم است،خاطرنشان کرد:«بر این اساس وزارت امور خارجه می‌تواند گره‌گشای مشکلات فعالان بخش خصوصی در بازارهای هدف بین‌المللی باشد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،وی در این نشست همچنین اضافه کرد:«هم‌افزایی و همکاری در حوزۀ اقتصاد و سیاست می‌تواند موجب تقویت بازار و بخش خصوصی شود،لذا جا دارد این همکاری در سطح استان پررنگ‌تر شود».

آکادمی دانش‌بنیان دانش‌آموزی در کرمان راه‌اندازی شود

مشاور وزیر امور خارجه در امور نمایندگی‌های استانی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی برای حضور در استان پرظرفیت کرمان،گفت:«وزارت امور خارجه توجه و نگاه ویژه‌ای به تقویت فعالیت‌های اقتصادی و تسهیلگری در تجارت خارجی دارد».

نصرت‌الله محمدی بیان کرد:«استان کرمان به دلیل دارا بودن شرایط منطقه‌ای استراتژیک،ظرفیت‌های اقتصادی و حضور سراسر نور سردار دل‌ها یک استان ویژه تلقی می‌شود و به همین دلیل محل حضور شخصیت‌ها و مسئولان مختلف است».

وی ادامه داد:«تمرکز ما بر فناوری‌ها در حوزه‌های مختلف است،لذا شرکت‌های دانش‌بنیان باید مورد توجه قرار گیرند و در این زمینه تلاش می‌کنیم ابتدا از استان‌ها فعالیت‌های ما آغاز شود».

مشاور وزیر امور خارجه در امور نمایندگی‌های استانی با اشاره به اینکه استان کرمان تلاش و توجه هوشمندانه‌ای در حوزه‌های اقتصادی و دانش‌بنیان دارد،اظهار کرد:«پیشنهاد می‌شود یک آکادمی دانش‌بنیان دانش‌آموزی در استان برای نسل آینده ایجاد شود تا در آیندۀ نزدیک از این ظرفیت‌ها استفاده کرد». /پ




مشکلات فعالان اقتصادی در بازارهای بین‌المللی پیگیری شود

منبع:خبر کرمان
?

مشکلات فعالان اقتصادی در بازارهای بین‌المللی پیگیری شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی